Hallo mede Airsofters!

Duncan

Member
17 jul 2014
8
0
Trophies
1
<font face="Arial, Verdana" style="font-family: Arial, Verdana; font-size: 10pt; font-style: normal; font-variant: normal; font-weight: normal; line-height: normal;">Hallo mede airsofters!</font>Ik zal me even voorstellen, ik ben Duncan, 21 jaar en nu ongeveer 9 maanden lid van de NABV. 


Ik heb al wat skirmpjes her en der gespeeld maar ik ga niet elk weekend. Als ik om de week ga dan is het veel zeg maar :). Ik woon ook een beetje in het verkeerde gedeelte van het land om fatsoenlijk te kunnen spelen. Brabant! Tilburg om precies te zijn. Airsoft is nog redelijk nieuw in Nederland dus misschien komen er in de toekomst nog wat airsoft velden bij mij in de buurt!

Ik heb een audio-visuele (MBO)

<span style="font-family: 'lucida grande', 'Lucida Sans Unicode', tahoma, sans-serif; line-height: 1.7em;"> studie gedaan, dus alles met camerawerk en dit monteren. Die hobby heb ik nu een jaartje of 8, maar de opleiding heb ik niet afgemaakt. Dat is geen verhaaltje voor nu denk ik zo. </span>Dit is een klein voorbeeldje van een test die we een tijdje geleden hebben gedaan:
https://www.youtube.com/watch?v=kVgMa6N_SPU&list=UUj4E-Zv2mxTIOuszecLGe1Q
Het lijkt me daarom ook leuk om skirms te filmen en te monteren tot mooie filmpjes.



<font face="Arial, Verdana" size="2">Maargoed, weer even terug naar Airsoft. </font>Sorry als ik te veel off-topic ging :)
<font face="Arial, Verdana" size="2">Ik ben een echte 'DPM warrior' al mijn uitrusting is dan wel Woodland of DPM. Zoals het Nederlandse leger. </font>
<font face="Arial, Verdana" size="2">Ik werk met een </font>APS ASR 110, (Heeeeeerlijk apparaat) 
W2XZQhA.jpg


En een Tokyo Marui Glock17
cGpyBZH.jpg


Verder heb ik nog een H&K G36c umarex als Back-up AA. Een tijdje geleden gekocht als Back-up en als uitleen apparaat. 140 euro voor betaald bij Hes van zweeden. Prima.
Ik volg momenteel 3 jaar een militaire opleiding, dus de passie is er sowieso. En het materiaal dus ook! Ik gebruik eigenlijk al het standaard spul van Defensie uitgebreid met mijn eigen toevoegingen. Dat vind ik toch wel het lekkerst werken! 
Er is bij me wat ervaring met commandovoering, leidinggeven en standaard militaire drills. Denk aan contact drills en bijvoorbeeld radio-telefonie procedures. 
Ik ben met die reden dus ook begonnen met airsoft. Alle emoties die je ook hebt bij een vuurgevecht, maar dan veilig.
Ik ben heel benieuwd hoe het is om als ACN lid in een team te werken. Wie weet ooit!
 
Hey duncan , Welkom op het forum.
Mooi verhaal en leuke gear.Welke militaire opleiding volg je als ik vragen mag?Ik kan je overigens wel erbij vermelden dat de emoties die je bij een vuurgevecht hebt niet in de airsoft sport zal terug vinden.
 
IK zit op het moment gelukkig in de afrondende fase van de Veiligheid en Vakmanschap opleiding (MBO). Wat een opleiding was dat zeg.... haha. Daar kan ik ook een heel verhaal over schrijven. maargoed.
Nee, ik denk dat je gelijk hebt. Airsoft is natuurlijk heel anders! 
Ik heb regelmatig airsoftspellen op privéterrein georganiseerd. (Dit doe ik overigens niet meer)
Daar hadden we wat gametypes die echt gruwelijk spannend waren. Gezien we vaak met een kleine groep waren (10/12 man) en dan s'nachts stealth spelen spelen op een enorm terrein. Leuke tijden :)
 
ik dacht dat je opleiding AMV deed aangezien dat opleiding is die 4 jaar duurt.
maar KL spul is goed heb ik ook jaren gebruikt. Ik ben sinds kort dan overgestapt maar UK spul.

maar welkom in de sport. ik verwacht niet dat er veel in jou omgeving zal komen omdat je een klein stukje verder in Be zit en daar mogen ook pyro's en 40mm
 
welkom! ik heb zelf ook een soort gelijke opleiding gedaan maar toen was het nog vrede & veiligheid en was het niet zo uitgebreid. ik ben zelf ook een dpm-sletje aangezien het mijn werkkleding is haha
 
Welkom kerel. Heb destijds ook de Vrede & Veiligheid gedaan waar Mobius over rept; het zal veel op hetzelfde neerkomen als dat van jou.
Hopelijk tot snel op het veld!
 
Hi Duncan! 
Toffe introductie! Goed om te weten dat je kan filmen en monteren. We willen nog een keer een promo/youtube trailer maken voor ons kanaal en daar wil ik zelf ook in "acteren" dus hebben we die dag cameraman nodig ;) Op mijn verlanglijstje staat een FS700 voor die video. Voor epische slowmo beelden natuurlijk gehehe
Privé terrein! :O Mag ik vragen waarom jullie daar niet meer organiseren? 
Hoe bevalt de APS? De ene is er heel erg enthousiast over en de ander vind het weer niets :( 
 
Ik ga meer in België spelen denk ik ja! :) Eigenlijk moet er een website zijn waar alle evenementen op staan, net als op mijn.nabv.nl. Maar dan van België. Even googleën:)
Ik ben net als jullie een ontzettende DSLR filmert! Ik ben al de mogelijkheid van materiaal te lenen verloren toen ik met de opleiding ben gestopt. Ik heb alleen nog een 550D, schouderstatief en Rode cameramic over. Als dat je iets zegt :)

We mogen op een terreintje terecht waar we samen met een inmiddels uitgebreide airsoftclub onbeperkt kunnen spelen. Stiekem doen we dat nog wel eens af en toe. Maar het pas niet echt in de regels van de NABV dacht ik zo.
Klopt! De meeste vinden de APS een apart apparaat. Maar hij is prima! Schiet recht en ver, alles wat je nodig hebt toch? Alleen een beetje lang :)
 
Cool Duncan ^_^ Uiteraard zegt me dat wat :D Jammer genoeg kan ik die FS700 niet ergens lenen, dat word betalen gehehe. Maar voor een toffe trailer kan dat natuurlijk wel. 
Welke club is dat? Wij zoeken namelijk nog een locatie waar we terecht kunnen om te trainen, het liefst rond midden Nederland. Zolang je privé events houd met max 20 man is het overigens legaal! 
 
Ik heb natuurlijk filmpjes van je bekeken :) heeeel vermakelijk! 
Ik ken wel iemand met een RED scarlet. Die kan 120 fps schieten. (die andere fps :p, en ook dat andere schieten)
Wellicht is er iets te regelen!
Die locatie is een klein bosje zo´n 10 km boven Eindhoven. Heeeel zuidelijk in het land. Het bosje is zo´n 200x200 meter
 
120fps is ook niet veel daar kom je hoogstens een paar meter mee :pik geef de voorkeur aan 300 tot 320 FPSoh het ging niet over schotkracht :p
 
geheheh ooooh Sander! ;) 
Maar nice Duncan! Goeie contacten om te hebben gehehe. Een Red Scarlet <3 <3 <3