Head / Helm mount aansluitingen (Weaver / 1/4" threading)

Seagon

Dutch Monkey DM-09, DTS Blue Team
5 jul 2014
347
142
Trophies
16
Hey allen,

Ik zit een beetje rond te neuzen voor een mount mogelijkheid.

Ik heb nu al een paar dagen gezocht maar kan niet met antwoorden komen. Scopes die ik op het oog heb (monoculars) hebben een korte Weaver rail en/of een of meerdere 1/4" threading voor een statief.

Nu vraag ik mij af of er ook head mounts en of helmet mounts voor te vinden zijn of dat ik er een moet kopen en zelf moet aanpassen.

Goeie vraag. Je hebt van die nvg's die eigenlijk 1 scope zijn die je voor je oog klapt. Geen idee wat de naam er van is maar t kan een begin punt zijn. 

Waarom wil je m niet gewoon op je replica knallen? 

Ik vrees dat je een NVG mount zou moeten tunen zodat jou scope er op past.

@Peter Ik ben zelf ook moeilijk, dan komen de moeilijke vragen vanzelf mee ;)

Hehe, blijkbaar is het een lastige, maar allemaal goede tips.

@Jan De scope die ik heb heeft geen crosshair, dus op de replica is niet echt een optie tot ik een extern beeldschermpje kan aansluiten. Peter heeft m afgelopen zondag wel gezien. Pulsar warmtebeeld scope.

@Zio Daar ben ik ook bang voor, maar ik ben niet bang voor een beetje mod werk :)

Thanks mannen

Ja dat bedoelde ik dus. Je hebt een NVG systeem dat een scope is, die op je helm zit, en je zo voor je oog kunt kantelen. Als je dat ophang systeem gebruikt om jouw scope op je helm te monteren, ben je er ook toch? 

Zoiets als dit: http://www.blackwolvesairsoft.co.uk/media/catalog/product/cache/1/image/500x500/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/_/-/_-1_1.jpg

Ja, en zo'n ophangsysteem heb ik nodig, ik weet alleen niet welke aansluitingen er aan zitten... 1/4inch schroefdraad wat ook op een camera statief zit, of een soort rail connector.

De Pulsar scope die ik heb heeft 2 1/4inch schroefdraad ingangen en 1 weaver rail.

Maar, inderdaad. zo wat jij noemt moet ik gaan vinden :)