Headcam setup hulp!

Imakittymeow

Well-Known Member
15 mrt 2017
192
158
Trophies
13
Hallo,

Vandaag laatste dag bij mijn werkgever na paar jaar hebben gewerkt daar. Mijn collega's hebben mij een afscheidscadeau gegeven namelijk een action camera: OK. action camera OXC 3040U-IB.

Dus mijn (ex)-collega's verwachten wat airsoftcontent! Ik wilde sowieso een andere helm aanschaffen. Ik zat te denken aan deze HELM met deze mounthttps://nl.aliexpress.com/item/OneT...7.html?spm=a2g0s.13010208.99999999.271.xbISRM

De camera heeft een accu duur van 1,5 uur, dus wil ook een powerbankje met battery pouch aan de achterkant van de helm. Moet ik ergens nog op letten?!?

Wat is jou Helm/headcam setup?

Bedankt alvast voor de hulp!
 
Ik heb gewerkt met zon fast helm, dat werkt prima! De standaard GoPro helmet mount past daar in. Nog leuker is BrainExploder's 3d printed mount. Die zorgt ervoor dat je camera ondersteboven komt te hangen waardoor je meer vanuit je ogen "filmt" in plaats vanaf je hoofd.

Daarnaast is de brainexploder mount zo gemaakt dat je niet anders kunt dan de goede hoek hebben. Met de standaard GoPro mount is het altijd even mikken of ie niet te hoog of te laag richt.

Op mijn Mich 2000 helm gebruikte ik een NVG strap waar die mount ook in kon. Die Brain Exploder Mount heb ik wel moeten veilen om goed passend te krijgen.

Powerbankje heb ik onder mijn helm hangen met duct-tape :p Gewoon onder op de rand geplakt. Klein USB kabeltje aan de binnenkant van mijn helm richting GoPro.
 
  • Leuk
Waarderingen: Imakittymeow