Headset Topic

Peter

Well-Known Member
13 mei 2014
1.270
708
Trophies
28
Na een sordin-achtige headset geprobeerd te hebben,
MSA_Sordin_Waterproof_Headset.jpg

welke ik veel te warm vond ben ik overgestapt op een Z-Tactical,
512DxZvvqKL._SY300_.jpg

maar die zijn toch ook een beetje warm en klemmen op den duur een beetje.
Voordeel van deze headset is dat je iedereen luid en duidelijk verstaat en er een goede microfoon op zit,
dus men kan jou ook prima verstaan. Hoewel dus met een paar kleine nadeeltjes is dit dus voorlopig mijn headset of choice.
Wat is jou favoriete headset?

Tot nu toe old-school porto op luid en gaan met die banaan... security oortje geprobeerd, was geen succes.
Z-tactical lijkt me een goed alternatief, ik hoop dat dat samen gaat met mijn porto.

• Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123
  • Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123
Ik gebruik een D-shape oortje. Die voel je bijna niet. Heb m voor paar centen van ebay met gratis verz. En goede microfoon

Ik ben begonnen met het aanpassen van mijn helm om daar mijn headset in te krijgen.
Dit is wat ik als eerste setup heb gemaakt met wat klittenband ;).
Ik haat het om teveel straps om mijn hoofd te hebben, vandaar dit idee.
Nadeel: Voor m'n sniper uitrusting moet ik weer een andere headset gebruiken aangezien ik deze niet makkelijk meer van de helm af krijg ;).

Buitenkant:
IMG_8319-e1487591126404.jpg

Binnenkant:
IMG_8320-e1487591184682.jpg

Op het hoofd:
IMG_8323-e1487591232279.jpg

• Leuk
Waarderingen: Peter
Dat ziet er ook best comfortabel uit @iTdeal .
Jammer dat zoiets niet gaat werken op m'n Mich2002. :S

@Peter ik zeg altijd: Alles valt passend te maken :).
Misschien zou je een clip kunnen gebruiken die je normaal
gebruikt om een dikke headset aan je helm te zetten. Beetje aanpassen en zie ik
nog wel werken met die z-tactical en een Mich2002

Zoiets:
Emersongear-FAST-font-b-Helmet-b-font-Accessories-RAIL-ADAPTER-SET-font-b-Peltor-b-font.jpg

Ik zweer bij headsets. Full cup, zoals Comtacs of Sordins. Doordat de hoofdband van beide wat stug is, is het soms wat oncomfortabel (vooral in combinatie met een helm), maar dat went.

Het duidelijke geluid aan twee oren, eventueel zelfs dual comm, de omgevingsgeluidversterking, noise cancelation bij x dB (handig bij kleine ruimtes en vuurwerk en andere bangers) én de volledige oorbescherming (intern en extern), maken dit voor mij de geweldige keuze.

Oh en het ziet er bad ass uit.

• Leuk
Waarderingen: Jan
gehehe looks blijven belangrijk bij airsoft!

Interessant topic, ik wil dat mensen meer headsets gaan posten want die Z-Tactical Bowman ben ik ook niet helemaal gelukkig over. Ik heb er al drie versleten en deze is ook weer gebreken aan het vertonen.

Jammer genoeg wil ik het liefst bij de bowman blijven omdat dat bij mijn loadout past. Maar wellicht zijn er andere merken die hem ook voeren. Je ziet vooral de Z-Tactical.

Sordin headsets zien er idd erg bad-ass uit! Wellicht voor een CQB setje een keer aanschaffen!

Mijn favoriete headset is een Altyn/Rys-t helm met headset ingebouwd =P
Heb je er gelijk goede gezochte bescherming bij en in de winter houdt het je hoofd goed warm xD

• Leuk
Waarderingen: Camilo en Jan
Het is alleen wel heel zwaar xD
Maar als je het vizier eraf haalt heb je een prima helm :)

• Leuk
Ik heb een zsh replica en die zijn altijd zonder comms. En hij weegt nog geen kilo denk ik, maar ik heb ook niet de zwaarste kwaliteit en ik heb geen stalen vizier.
Als je voor een Altyn of een Rys-T gaat zit er aan de voorkant een stuk staal wat erg zwaar is en de helm ook uit balans brengt.

• Leuk
Waarderingen: Camilo
Ik zweer bij headsets. Full cup, zoals Comtacs of Sordins. Doordat de hoofdband van beide wat stug is, is het soms wat oncomfortabel (vooral in combinatie met een helm), maar dat went.

Het duidelijke geluid aan twee oren, eventueel zelfs dual comm, de omgevingsgeluidversterking, noise cancelation bij x dB (handig bij kleine ruimtes en vuurwerk en andere bangers) én de volledige oorbescherming (intern en extern), maken dit voor mij de geweldige keuze.

Oh en het ziet er bad ass uit.
Zo'n Sordin replica heb ik wel geprobeerd, maar dat werd me iets te warm.

Onlangs heb ik deze besteld. Ben benieuwd hoe dat werkt.
12193.jpg

• Leuk
Ik heb een zsh replica en die zijn altijd zonder comms. En hij weegt nog geen kilo denk ik, maar ik heb ook niet de zwaarste kwaliteit en ik heb geen stalen vizier.
Als je voor een Altyn of een Rys-T gaat zit er aan de voorkant een stuk staal wat erg zwaar is en de helm ook uit balans brengt.

Ah nice, goed om te weten. Wou in de toekomst nog de K6-3 helm halen ^^

Ben benieuwd hoe dat blijft zitten @Peter vooral met je helm er overheen. REVIEW!!! ;)
Ik zal hem vooral zonder helm gaan dragen, maar er zit een clipje bij om hem aan je helm te monteren, dus misschien probeer ik het eens. ;)

Oh! Die ziet er ook wel goed uit ja! Ben benieuwd naar je ervaringen daarmee