HELP!! Carpool introdag :o. Topic voor iedereen die vervoer zoekt en aanbiedt voor 25 april

Jan

Well-Known Member
10 mei 2014
3.489
2.077
Trophies
30
Wil je naar de introdag en heb je geen vervoer, probeer hier een carpooldate te regelen!


Meld even waar je woont, wel zo handig!


 


Zelf zoek ik dus ook iemand want zouden er graag bij zijn^^  Tim en ik hebben nog vervoer nodig voor de introductiedag, is er iemand die langs Huis ter Heide (Zeist) in die buurt komt?


 
 
@Jan, ik kom zelf langs Amersfoort dus om dan via Huis ter heide te rijden is voor mij maar een aantal km om en jullie mogen meerijden.


Martin
 
Ik kom uit de regio Eindhoven samen met een vriend en heb nog plek voor 1 a 2 personen (kleine auto).
 
Als het goed is,en als het mag,om mee te helpen ga ik heen,


Ik kom uit Den Helder,r kan wel 1 persoon mee,ik heb een kleine auto,Paseo,kleine broertje van de Celica,een coupeetje,maar wel genoeg ruimte voor 1 persoon met zyn/haar spullen,


Zondag weet ik meer,of ik welkom ben om mee te helpen


word vervolgd
 
Ik kom uit Hoogeveen. Heb al 1 iemand in de auto, maar past nog wel iemand bij. Als er mensen zijn die zonder eigen gear komen passen er wel 2 in. Laat maar weten als je mee wilt
 
Ik zou in principe van de partij zijn die dag, maar heb geen vervoer, ben dus nog op zoek naar iemand die toevallig langs Rijnsburg (omgeving Leiden) rijdt en me op zou kunnen pikken :)
 
@Jan mocht het nog nodig zijn na martin's aanbod ik rij door utrecht heen dus dat kleine stukje om is ook geen probleem.


@Jelte de Vries

Ik kom vanuit Alphen a/d Rijn rijden eventueel als je in de gelegenheid ben daar heen te reizen zou het mogelijk zijn om in te stappen :)
 
ik kan wel iemand meenemen  die in de buurt van den helder woont,ik ry via enkhuizen-lelystad,


dussssssss,


let me know
 
Thanks Rowdy! Ik heb nog steeds Martin als chauffeur ^_^ Dus het zou niet nodig moeten zijn.