Help! G&G Predator problemen

Soilz

Active Member
7 dec 2017
32
8
Trophies
4
Hello iedereen, ben ik weer met wederom een vraag.

Ik heb dus een G&G Predator waar ik tot nu toe 1 skirm mee heb gespeeld. En ik loop nu steeds vaker tegen een vreemd probleem. Ik kan namelijk niet meer door een mid-cap komen zonder dat het replica ermee ophoudt.
De trekker kan ik nog overhalen maar er gebeurd niks totdat ik de accu loskoppel en weer aankoppel. Met dit probleem ben ik vervolgens naar de winkel waarvan ik hem vandaan heb gegaan en zij hadden ernaar gekeken en gezegd dat het mogelijk de binding naar de motor is die te los zat en zeiden dat ze het gefixt hebben, helaas was dit niet het geval en is hij dus nog steeds stuk. Iemand mogelijke oplossingen?

Alvast bedankt!
 
Klinkt als een mosfet die in beveiliging springt door een te lege Accu.
Mijn broer had precies hetzelfde met een G&G alleen stopte die elke 5 schoten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Soilz
Hé, nog een! Heb hetzelfde probleem met mijn G&G GC16 Warthog (broertje van de Predator & Wildhog). Is een mosfet-dingetje kwam ik achter. Als ik beneden een bepaald voltage kom gooit 'ie hem eruit. Bij reconnecten van de LiPo kun je weer een paar schoten vooruit, maar het probleem blijft.

Er zijn 2 oplossingen:
- In de pauze wisselen van LiPo waardoor je weer met een volle speelt
- Mosfet wisselen

;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Soilz
Ik denk dat Twinfromhell de juiste observatie maakt en het idd aan de G&G ETU ligt die er mee kapt vanwege de batterijen, maar het is wel handig om dan te weten welke batterijen de OP gebruikt.
 
Laatst bewerkt:
Ja en nee, ja je verhelpt je probleem er mee en nee want je zet meer stress op je replica en niemand kan je garanderen dat je replica dit lang volhoud zonder wat modificaties. Hij kan of jaren mee gaan of na de eerste mag al iets strippen en onder het mes.

PS: batterijen bij airsoft winkels en van airsoft merken kopen is ontzettend duur en hier zijn t connectors: https://hobbyking.com/nl_nl/nylon-t-connectors-male-10pcs-bag.html
 
  • Leuk
Waarderingen: Soilz
Ja en nee, ja je verhelpt je probleem er mee en nee want je zet meer stress op je replica en niemand kan je garanderen dat je replica dit lang volhoud zonder wat modificaties. Hij kan of jaren mee gaan of na de eerste mag al iets strippen en onder het mes.

PS: batterijen bij airsoft winkels en van airsoft merken kopen is ontzettend duur en hier zijn t connectors: https://hobbyking.com/nl_nl/nylon-t-connectors-male-10pcs-bag.html
Mocht ik toch besluiten mijn Mosfet te vervangen met een betere, wat is dan een goede maar betaalbare optie?
 
Waarom geen 9.6v NiHM? :p

EDIT: Is het een nieuwe replica en zo ja, wanneer heb je deze gekocht? Anders even terug gaan naar de retailer. Is een bekend probleem bij G&G en het zou zomaar kunnen dat je een oude versie ETU in je replica hebt zitten. Volgens mij kan je hem dan terugsturen en vervangt G&G/de retailer dan de mosfet door een nieuwere versie.
 
Waarom geen 9.6v NiHM? :p

EDIT: Is het een nieuwe replica en zo ja, wanneer heb je deze gekocht? Anders even terug gaan naar de retailer. Is een bekend probleem bij G&G en het zou zomaar kunnen dat je een oude versie ETU in je replica hebt zitten. Volgens mij kan je hem dan terugsturen en vervangt G&G/de retailer dan de mosfet door een nieuwere versie.

Ik zou doen wat @Bonaya doen. Even zuur dat je hem kwijt bent maar wel waard gezien het dan ten minste goed werkt.

Ik heb hem sinds oktober maar er zit al lichte gebruiksschade op.
 
Toch zou ik een poging wagen. Niet geschoten is altijd mis ;)
 
Daarnaast is het niet zo dat een upgrade van een 7.4 Lipo naar een 11.1 Lipo te ondervangen is het met het vervangen van alleen de Mosfet. Je moet dan naar veel meer dingen kijken: Gears, shimmen, smeren, AOE, Cylinder(head)...
 
  • Leuk
Waarderingen: Soilz
Daarnaast is het niet zo dat een upgrade van een 7.4 Lipo naar een 11.1 Lipo te ondervangen is het met het vervangen van alleen de Mosfet. Je moet dan naar veel meer dingen kijken: Gears, shimmen, smeren, AOE, Cylinder(head)...

Hij bedoelde 11.1V runnen op de stock fet en etu of de fet vervangen en dan een 7.4V runnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Soilz
Ik ga er donderdag mee terug naar de winkel en dan kijken we samen of terug sturen een mogelijkheid is. Bedankt voor de hulp iedereen! :D
Ik zou graag een keer onderdelen willen verbeteren en dat soort dingen maar dat durf ik momenteel nog niet alleen te doen haha..