HELP! Hoeveel weg te halen van me hop up arm

Maarten

Member
2 mrt 2018
10
1
Trophies
2
ik ben even radeloos hoeveel moet ik nou wegvijlen van mijn hop up arm ik wil dit in 1x goed doen ivm het onderdeel alleen nieuw te kunnen vinden in amerika ik zal wat foto’s er bij doen het gaat om een hop up arm van een mp5sd6 (als er iemand in noord holland is die me er mee wil helpen ben ik bereid deze persoon hier voor te betalen)

Bijlagen

• 221B2A1E-0751-4C64-960B-AF252BE24068.jpeg
    221B2A1E-0751-4C64-960B-AF252BE24068.jpeg
    916,6 KB · Weergaven: 216
  • 60B288ED-5A18-4F43-8919-A86CC90D5EFD.jpeg
    60B288ED-5A18-4F43-8919-A86CC90D5EFD.jpeg
    860,7 KB · Weergaven: 216
  • 637743CF-9D90-41D5-96C0-4C0E5AB7D26C.jpeg
    637743CF-9D90-41D5-96C0-4C0E5AB7D26C.jpeg
    708,3 KB · Weergaven: 228
  • 9274A5E7-DAE3-4DB5-BE6B-6C5E081AD8E5.jpeg
    9274A5E7-DAE3-4DB5-BE6B-6C5E081AD8E5.jpeg
    770,2 KB · Weergaven: 225
  • 4C56E094-3CBB-4D07-9E40-833560FC5EDC.jpeg
    4C56E094-3CBB-4D07-9E40-833560FC5EDC.jpeg
    714,9 KB · Weergaven: 223
Zover dat je bij nul hop geen overhop hebt.
En maakt het dan uit dat hop up arm vlak is en dat die drukt op de ronding van de namazu. drukt hij de nub dan niet scheef? Als je het niet begrijpt wat ik type zal ik het beter proberen te formuleren.
Alvast bedankt rebelattack

Nee je moet wel een ronding hebben deze zorgt dan dat de nub op zijn plaatst blijft, daarbij hoor je bij een namazu nub een klein metalen pinnetje te hebben die in het ronde gat hoort waardoor deze niet kan worden ingedrukt. Qua scheef drukken kan ik weinig over zeggen, maar ik heb daar nog nooit last van gehad.

Nee je moet wel een ronding hebben deze zorgt dan dat de nub op zijn plaatst blijft, daarbij hoor je bij een namazu nub een klein metalen pinnetje te hebben die in het ronde gat hoort waardoor deze niet kan worden ingedrukt. Qua scheef drukken kan ik weinig over zeggen, maar ik heb daar nog nooit last van gehad.
Oké dus eigenlijk moet ik een soort van ronding er in vijlen zoals die bij een m4 hop up arm er al inzit dus en die metalen pin voor in het gat heb ik er bij ga vanavond er dan mee aan de slag en dan maar hopen dat ik niet teveel weg moet vijlen voor de ronding dat de hopup het helemaal niet meer doet(nog maals super bedankt!)

Oké dus eigenlijk moet ik een soort van ronding er in vijlen zoals die bij een m4 hop up arm er al inzit dus en die metalen pin voor in het gat heb ik er bij ga vanavond er dan mee aan de slag en dan maar hopen dat ik niet teveel weg moet vijlen voor de ronding dat de hopup het helemaal niet meer doet(nog maals super bedankt!)

Ja idd dat ja, het zal wat tijd kosten en gewoon vooral onthouden dat je altijd nog een keer kan vijlen, maar het niet weer terug op kan plakken.

Ik was van mening dat het ronde pinnetje diende voor de nub stijver te maken, dit is vooral handig bij hogere fps (geen idee hoeveel fps OP op mikt) maar denk bij een gewone AEG dat het pinnetje eerder je bucking sneller zal doen slijten dan consistentere hop bieden.

Please do correct me if I'm wrong, I'm still learning!

Ik was van mening dat het ronde pinnetje diende voor de nub stijver te maken, dit is vooral handig bij hogere fps (geen idee hoeveel fps OP op mikt) maar denk bij een gewone AEG dat het pinnetje eerder je bucking sneller zal doen slijten dan consistentere hop bieden.

Please do correct me if I'm wrong, I'm still learning!

Zoals OP aangaf werd de bovenkant vlak gedrukt door de hop up arm als deze op de bucking drukt, met het pinnetje wordt dit voorkomen, het wordt dus inderdaad stijver. FPS zal hier niet zo'n rol in spelen, gezien het materiaal van de bucking zelf dan veel belangrijker is dan de nub. Je kan ook een nub van een hard plastic maken en zal net zo goed werken, maar mogelijk iets minder marge voor fouten.

Ik vraag me af wat je bedoelt met dat de bucking sneller zal slijten met een metalen pinnetje tov zonder, de bucking wordt nog steeds even ver ingeduwd voor de juiste hop en er wordt nog steeds even veel contact gemaakt, dat beetje extra gewicht zou geen invloed moeten hebben. Ik kan niet goed in zien wat je wilt zeggen, dus zou het toch even wat duidelijker moeten formuleren.