Help! Hpa set-up

RichardJansen

New Member
22 aug 2023
1
0
Trophies
1
Hallo iedereen!

Ik ben momenteel bezig met een hpa setje te maken. Echter heb ik alles bij elkaar maar ik krijg geen lucht in de fles.
Ik heb bij shogun gekocht:

Dye aluminium 200 bar
Hpa m4 adapter voor aap01 eu
Gen 2 psi 0-150 regulator
Hpa line compleet eu


Nu heb ik van vevor een pomp die in theorie tot 300 bar/ 4500 psi moet kunnen gaan. Nu zet ik deze erop en kan blijven pompen maar er gebeurd niets.

Wie kan mij helpen?
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230822_085332_Gallery.jpg
    169,3 KB · Weergaven: 34
Hoi,

Ik kan uit je omschrijving niet helemaal eruit halen wat je nu precies aan het doen bent. Ik begrijp er wel uit dat je, met een pomp (een compressor, denk ik?) je HPA fles wilt bijvullen qua druk?

Aan iedere HPA fles zit een vulnippel, waar je als het goed is een compressor op kunt aansluiten? De genoemde HPA adapter, regulator en HPA line zijn hier niet van belang. Je vult de fles zonder al deze onderdelen.

Mocht je niet goed weten wat je nu precies moet doen en of het vullen daadwerkelijk wel kan, dan lijkt het mij handiger (Maar vooral ook veiliger!) om dit vullen een keer te doen bij een airsoftwinkel en daar er eens over te praten wat je nu moet doen. Vaak vullen ze je fles nog gratis ook. Stukje aftersale, je zou ook eens kunnen bellen.

Ik kan je verder niets vertellen of je compressor geschikt is en dergelijke. Ik heb daar geen kennis van, omdat ik mijn HPA flessen meestal op de locaties laat vullen waar ik speel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix en QuickFix
  • Leuk
Waarderingen: QuickFix