HELP!!! Kapot gemaakt!?

ahikhe

New Member
30 nov 2018
1
0
Trophies
1
Hallo

Ik heb vandaag een airsoft pistool geleend van een vriend van me, opeens doet die het niet dus heb ik dit onderdeel er uit gehaald. Maar nu krijg ik de slider er niet meer uit!!!

http://prntscr.com/lp5h5w

Iemand help me! hij moet morgen ochtend terug!

PS: Even ter info, via ander forum achter gekomen dat deze man geen lid is en een NABV lid deze replica even heeft afgegeven om te testen. Oftewel bij het niet lid thuis en zonder het NABV lid erbij.

Ik heb het topic op het andere forum gelezen. Sorry, we kunnen je niet voor morgen helpen. Wees verstandig, biecht op aan je nabv pas houdende vriend en laat die persoon never ever meer een replica zonder toezicht aan je geven. Je kan gewoon geen replica lenen overnacht, tenzij je vriend een evenement voor twee dagen heeft gemaakt (op jouw locatie? lijkt me sterk dat de nabv dat heeft goedgekeurd). De regels laten dit niet toe, om kort te zijn: je hebt nu een illegaal wapen (want zo ziet de wet het) in je huis opgeslagen.

Zeg ook tegen je vriend dat hij nogmaals goed de regels moet doornemen en dat hij blij mag zijn dat het nu met een zeer waarschijnlijke sisser afloopt.