Help! Mijn specna stuk

Suriana

Well-Known Member
25 sep 2017
184
84
Trophies
10
Hallo allemaal,

Ik wilde vandaag mijn tas alvast inpakken om morgen bij Balls and Arrows lost te gaan..

Pak mijn replica uit mijn kast en op een magische wijze glijdt hij uit mijn handen. Boem achterkant stuk ter hoogte van mijn SAEC system..

Heeft iemand toevallig een body van een specna liggen of een alternatief hoe ik dit kan fixen?
PicsArt_11-11-02.11.38.jpg

PicsArt_11-11-02.12.02.jpg

• Leuk
Waarderingen: Jan
Wow shit hé! Neem contact op met gunfire, geen idee of de garantie hiervoor telt maar wel even bellen denk ik ;)

• Leuk
Waarderingen: Suriana
Nee hier is geen makkelijk fix van, een andere body of een hoop lijm als tijdelijke fix. Ik denk idd even gunfire mailen.
Dit is al de tweede die ik zie breken en voor mij een reden om SAEC ter vermijden, het blijft potmetal dus breuken als dit zijn ter verwachten :(.

• Leuk
Woa de metaal structuur doet me een beetje denken aan een drop/kaneel/zuur-stok van de kermis, blijkbaar net zo sterk ook.. :/

• Leuk
Pff helaas gaat deze morgen niet het veld in...
Wat wel weer een meevallertje was vandaag is dat er iemand van Combatshop in Ijsselstein meeliep op mijn werk. Hij ging even contact opnemen met gunfire voor een geheel nieuw onderstuk.

Hoop het snel geregeld te hebben!

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jan
hoop het ook man maar idd hier is niks easy aan

edit:saec en potmetaal is zo te zien geen goede combi ik zeg denk ik ook skip

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Wauw... pittige breuk dit. Helaas is dit niet te fixen met dit soort metaal als ik het zo zie. Hopelijk komt gunfire/specna je tegenmoet.

• Leuk
Met een goede secondelijm krijg je het wel vast. Maar weet niet voor hoelang.
Ik heb zelf mijn richtmiddel gesloopt die van potmetaal was.
Met secondelijm is deze weer vast en kan ook tegen een stootje.

@Chill dat is zeker een goede ben alleen dan ook benieuwd hoe goed het het houd onder druk van een veer iemand een idee

Met een goede secondelijm krijg je het wel vast. Maar weet niet voor hoelang.
Ik heb zelf mijn richtmiddel gesloopt die van potmetaal was.
Met secondelijm is deze weer vast en kan ook tegen een stootje.

Ik denk dat ik het toch bij een nieuw lowerpart ga houden. Kan je namelijk zeggen dat de veerpin met aardig wat druk vastgezet moet worden. En denk dat ik ook schotkracht verlies omdat er aan de achterkant ook wat druk vrij komt ipv alleen naar voren toe.

Ja ik zou zeker voor een nieuwe lower gaan idd. Zoals je zelf al zegt; hier komt druk op te staan van een veer. En dan ook nog eens wisselende druk met het schieten.

• Leuk
heb trouwens nog een abs plastic lower van een m4 hiero nog liggen mocht je intresse hebben in iets tijdelijks

Dank je wel! Ik ga er stiekem van uit dat komende week mijn lowerpart geleverd wordt. Heb met de techs van Gunfire gesproken en die zeiden dat ik hem kon opsturen zodat ze hem konden fixen.

Ik heb hierop gevraagd of ze misschien dan een lowerpart konden opsturen en ik hem in NL kon laten repareren. Anders was ik hem 5 tot 6 weken kwijt... Dit was geen probleem en ging dit voor mij regelen.

Maandag even bellen voor de status.

Moet even kijken. Denk dat ik deze laat doen door een ervaren iemand. Maar wil wel meekijken zodat ik het kan zien hoe.

Ben wel van plan om uiteindelijk mijn eigen dingen te fixen.

• Leuk
Waarderingen: Camilo en chris93
Nou helaas. Ze hadden toch geen lower reciever liggen en wisten niet hoelang het ging duren voor ze die wel zouden krijgen. Dus mijn specna maar teruggestuurd en geld terug gevraagd.

Heb gelijk maar weer een nieuwe besteld!
Nu maar wachten op binnenkomst.