Het Skirm Verlanglijstje!

NielsHoffland

Well-Known Member
27 jul 2017
1.148
490
Trophies
23
Het Skirm Verlanglijstje!
Heb jij een Skirm/locatie waar je heel graag heen wilt? Nationaal maar zeker ook internationaal. Laat het dan hier weten, misschien breng je andere mensen ook op de hoogte van mogelijkheden in andere landen. En kunnen ervaringen gedeeld worden of zelfs grotere groepen forumleden samen naar zo'n bijzondere plek gaan.

Mocht er al iets zijn dat hier op lijkt, mag het gerust verwijderd worden. Bijvoorbeeld het normale verlanglijstje, maar die is in mijn ogen meer voor Gear.

Voor mij persoonlijk is het eiland Mrcara wel een verre droom. Een prachtig eiland in Kroatië die volledig gebruikt word voor Airsoft. Binnenkort daar heen gaan zal niet lukken namelijk gebrek aan eigenlijk alles wat er voor nodig is. Ik ben benieuwd wat andere mensen er van vinden en of er misschien zelfs wel iemand geweest is. Het ziet er in ieder geval prachtig uit.
timthumb.php

• Leuk
Waarderingen: Ati
Daar wil ik absoluut nog eens heen ja.:)
Helaas nog even geen budget voor en mijn vrouw huivert ervan bij het idee dat daar veel beter getrainde buitenlandse spelers de vloer met ons aanvegen.:rolleyes:
Boeien,zij is ook goed getraind en up for the test.:cool:

Berget in Zweden lijkt mij ook heel vet. Is volgens mij een jaarlijks event.

• Leuk
Waarderingen: Ati
Caspian Breakout ziet er zeker ook niet verkeerd uit, probleem is dat het in Amerika is dus voorlopig te duur.

Onlangs kwam ik een nieuwe locatie tegen welke mij enorm gaaf lijkt namelijk!!!!

Stalker Bulgaria!!

Een groot veld op een verlaten Chemische Fabriek.. Ik kan veel uitleggen maar de volgende foto's zeggen volgensmij genoeg!

Stalker.jpg

Stalker.jpg

Stalker.jpg

Stalker.jpg
Stalker.jpg

Hierbij nog de facebook pagina! https://www.facebook.com/stalkerbulgaria/

Enorm gaaf veld, en misschien krijg je er nog een 3e arm bij :p:p

• Leuk
Waarderingen: M14shooter en Robin2k7
Onlangs kwam ik een nieuwe locatie tegen welke mij enorm gaaf lijkt namelijk!!!!

Stalker Bulgaria!!

Een groot veld op een verlaten Chemische Fabriek.. Ik kan veel uitleggen maar de volgende foto's zeggen volgensmij genoeg!

Stalker.jpg

Stalker.jpg

Stalker.jpg

Stalker.jpg
Stalker.jpg

Hierbij nog de facebook pagina! https://www.facebook.com/stalkerbulgaria/

Enorm gaaf veld, en misschien krijg je er nog een 3e arm bij :p:p

Woooow dat is mooi dat bedoel ik nou zo,n locatie of iets wat daar in de buurt komt ga je nooit zien in Nederland helaas

Echt bruut. Gaat op het lijstje! Maar reizen met alle gear (en vooral de replica's) zie ik niet zo zitten. Lijkt me veel gedoe.

Echt bruut. Gaat op het lijstje! Maar reizen met alle gear (en vooral de replica's) zie ik niet zo zitten. Lijkt me veel gedoe.

Dan maak je er toch een leuke vakantie van?
Ik weet wel wat leuke campers te huur voor je.
Maak er zelf ook gebruik van.

• Leuk
Waarderingen: Robin2k7