Het testen en afstellen van een replica, zonder tuin.

Da Fencer

Well-Known Member
26 apr 2015
97
66
Trophies
6
Beste medeliefhebbers,


 


onlangs ben ik verhuisd, van een locatie met-wel-een-beetje-ruimte waar ik binnen nog wat kon aankloten, naar driehoogachter in het hartje van Amsterdam. Hoewel dat lekker centraal ligt, zie ik geen enkele mogelijkheid om op de.. nou wat zal het zijn, tien meter, enigszins betrouwbaar een replica te testen en af te stellen. De replica in kwestie is ook nog eens een APS 2-Type96 kloon. Van binnen.


Wie heeft er een hele grote tuin in de buurt (het Vondelpark telt niet) of een andere goede suggestie zoals testbaan in de buurt, of een andere oplossing?


 


Met vriendelijke groet,


Da Fencer
 
google of er een schietvereniging is en probeer die lief aan te kijken?
 
Ik zit met hetzelfde probleem, randje osdorp.

Ik ga altijd naar airsoft heaven.
 
Ik zit met hetzelfde probleem, randje osdorp. Ik ga altijd naar airsoft heaven.

 Yeah daar heb ik ook over nagedacht, alleen die zijn aankomende tijd dicht.. ik heb het niet zo op wachten xD


Ik zou graag de FPS et cetera willen weten voor ik lukraak allerlei upgrades ga bestellen..
 
Je kan contact opnemen met RSL assendelft. Is ook om de hoek voor jullie toch?
 
Klopt, RSL is ook ongeveer dezelfde afstand als airsoft heaven
 
com-bat met hun 30 meter indoor baan is dan weer te ver weg gok ik. :( Ik zou in ieder geval niet zitten met het feit dat je die 10 meter mist. Dat is natuurlijk peanuts waar je eigenlijk niets aan hebt. Dus in zoverre ben je er niet op achter uit gegaan ;)