Het verwisselen van een spring op een skirm

WaterIsNat

Well-Known Member
23 aug 2016
202
113
Trophies
12
Hallo allemaal,

Zaterdag ga ik mijn eerste skirm spelen met mijn nieuwe replica. Nou schoot hij uit of the box 430FPS. De spring heb ik al verwisseld, maar nog geen fps test gedaan. Als het nou zo mocht zijn dat mijn replica te hard schiet en wordt afgekeurd, mag ik dan nog mijn spring verwisselen? Ik heb nog een M95, M100 en M105 spring liggen. Nu zit er een M110 in.

Ja dat mag. Gewoon ff opnieuw chronoen.
Dan nog niet goed? Weer wisselen en dan weer opnieuw chronoen

• Leuk
Waarderingen: WaterIsNat
Ja dat mag, ik zou alleen bij voorkeur nu al de M100 er in zetten. De kans dat de M110 te hard schiet is erg groot.

• Leuk
Waarderingen: WaterIsNat
Zorg wel dat je er als 1 vd eerste bent zodat je zo snel mogelijk fps test kan doen. Evt kun je aan orga ook vragen om eerder te fps'en zodat je nog tijd hebt om boel om te wisselen.

Ik zou idd die m100 erin doen en de m95 meenemen. Heb je wel quick spring exchange? Anders heb je kans dat je hele kleine, maar toch o zo essentiële onderdeeltjes van je gearbox verliest ;)

Ik zou idd die m100 erin doen en de m95 meenemen. Heb je wel quick spring exchange? Anders heb je kans dat je hele kleine, maar toch o zo essentiële onderdeeltjes van je gearbox verliest ;)
Ja, heb ik. Ik hoef alleen maar een een soort van boutje los te maken en dan kan ik m'n stock omklappen. Dat zie ik de spring al zitten :) Dat vind ik de grootste voordeel van mijn replica.