Het zoeken voor een leuke team of spelers

RedsnowWinter

New Member
1 okt 2023
1
0
Trophies
1
Hallo mede-airsoftliefhebbers!.

Mijn naam is Dave en ik ben een beginnende enthousiaste airsofter in de regio Rotterdam die gepassioneerd is over deze geweldige sport. Ik wil graag nieuwe vrienden ontmoeten en samen met anderen airsoften, dus ik dacht dat het een goed idee zou zijn om me hier voor te stellen en te zien of er mensen zijn die geïnteresseerd zijn in wat actie op het veld.

Ik ben relatief nieuw in de airsoftgemeenschap en ik heb 1 game gespeeld in het buitenland, maar ik ben op zoek naar meer kansen om te spelen en te leren van ervaren spelers. Het lijkt me geweldig om met anderen samen te werken, nieuwe tactieken te ontwikkelen en gewoon plezier te hebben.

Als er hier mensen zijn die graag wat potjes willen spelen, hun kennis willen delen of gewoon willen rondhangen en een skrim willen doen, dan ben ik er zeker voor te vinden! Het maakt niet uit of je een doorgewinterde speler bent of net als ik begint, ik geloof dat we samen geweldige tijden op het veld kunnen hebben.

Als je geïnteresseerd bent in het samenstellen van een groep of als je al bij een team hoort en bereid bent om nieuwe leden te verwelkomen, laat het me alsjeblieft weten. Ik ben enthousiast om nieuwe vrienden te maken en deze geweldige sport samen te beleven.

Je kunt me bereiken via deze geweldige website, en laten we van daaruit verder praten over mogelijke speeldata en locaties. Laten we samen plezier maken op het airsoftveld!

Ik kijk ernaar uit om jullie allemaal te ontmoeten en nieuwe avonturen te beleven.

Met vriendelijke groet,

Dave.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Tip van mij: Je kunt ook altijd nieuwe mensen treffen tijdens het skirmen zelf en eventueel daarbij aansluiten of zoeken naar actieve teams op de airsoftlocaties waar je veel komt. Oh, en een tip: haal je e-mailadres even weg uit dit bericht. Spambots kunnen er mee aan de haal gaan.

Misschien is het ook handig om een provincie te vermelden waarin je veel wilt gaan skirmen, dat maakt het zoeken naar mensen in de buurt wat eenvoudiger.

Succes met het starten van je airsoftcarriere. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: RedsnowWinter