Ik gebruik nu ongeveer 2 maanden Hexmags, maar sinds een maand gaat het feeden niet al te soepel meer.
Op 10 keer trekker overhalen schiet de replica maar 6/7 bb's. Heel toevallig heb ik rond een maand geleden de standaard motor van mijn Specna Arms SA-V19 vervangen door een Tornado F1 high torque motor. Ik weet dat de relatie feeden tot motor niet groot is, maar vind het wel apart. Overigens is er qua internals alles nog stock op de motor na. De hop-up zit niet scheef en er zit weinig beweging in. Heb begrepen dat de hop-ups van sommige Specna's nogal de neiging hebben om aan de wandel te gaan.
Wat ik al heb geprobeerd:
- High caps. Feeden gaat hierbij goed, zowel op semi als auto
- Hexmags van een medespeler. Probleem blijft voorkomen
- Mags uit elkaar gehaald, alles nagekeken, alles ziet er prima uit en loopt goed. Probleem blijft voorkomen
- Mags 90/100 bb's gevuld in plaats van stampvol. Probleem blijft voorkomen
- Mijn mags in andere replica. Probleem blijft voorkomen
Wat ik nog niet heb geprobeerd:
- Ander merk/gewicht bb. Gebruik nu 0.25 Target bb's van Balletjesboer.nl
- Ander merk magazijn
- Originele motor weer terugmonteren
Iemand een idee of advies? Ik hoor het graag!
Op 10 keer trekker overhalen schiet de replica maar 6/7 bb's. Heel toevallig heb ik rond een maand geleden de standaard motor van mijn Specna Arms SA-V19 vervangen door een Tornado F1 high torque motor. Ik weet dat de relatie feeden tot motor niet groot is, maar vind het wel apart. Overigens is er qua internals alles nog stock op de motor na. De hop-up zit niet scheef en er zit weinig beweging in. Heb begrepen dat de hop-ups van sommige Specna's nogal de neiging hebben om aan de wandel te gaan.
Wat ik al heb geprobeerd:
- High caps. Feeden gaat hierbij goed, zowel op semi als auto
- Hexmags van een medespeler. Probleem blijft voorkomen
- Mags uit elkaar gehaald, alles nagekeken, alles ziet er prima uit en loopt goed. Probleem blijft voorkomen
- Mags 90/100 bb's gevuld in plaats van stampvol. Probleem blijft voorkomen
- Mijn mags in andere replica. Probleem blijft voorkomen
Wat ik nog niet heb geprobeerd:
- Ander merk/gewicht bb. Gebruik nu 0.25 Target bb's van Balletjesboer.nl
- Ander merk magazijn
- Originele motor weer terugmonteren
Iemand een idee of advies? Ik hoor het graag!