Hi-capa

gambit

Well-Known Member
4 jun 2023
109
28
Trophies
8
Hallo ik ga een Hi-capa kopen van het merk WE. Zijn er nog dingen die ik er bij moet bestellen of is hij al goed out of the box???
 
Laatst bewerkt:
Koop een tm hi capa
We is aftermarket niet echt heel compatible en qua performance plus latere upgrade traject ga je dit merken
 
Thomaskrop geeft niet echt antwoord op je vraag, maar hij heeft wel 100% gelijk.

Ik heb veel te veel geld uitgegeven aan andere 2de rangs side arms.

Maar heb nu 2 TM high capa's en wil niet anders meer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix
Heel herkenbaar. Ik heb ook een aantal verschillende side arms gehad, maar de enige pistols die nog mee gaan is een TM hi capa volledig stock als side arm voor buiten en een uitgebouwde TM hi capa voor indoor cqb als primary.

Ik heb bijvoorbeeld ook een WE glock die prima schiet en ook iets is geupgraded. Deze werkt prima als sidearm, maar schiet minder accuraat, ver etc als de TM modellen die ik heb. Daarbij was die bij elkaar alsnog het dubbele van een stock TM Hi capa, dus voor de prijs hoef je het ook niet te laten.
Het enige voordeel dat deze heeft is dat hij bij koud weer ook Co2 mags kan gebruiken.
 
Bedankt voor de reacties heren, maar in mijn haast heb ik hem al gekocht :D . En zo als het gaat met deze hobby zal ik wel een TM kopen over 6 maanden haha
 
  • Leuk
Waarderingen: Twinfromhell