Hoe krijg ik de motor eruit?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tijs
  • Startdatum Startdatum

Tijs

Well-Known Member
4 apr 2016
71
22
Trophies
4
Ik heb zojuist mijn motor kapot (plastic kapje is eraf en onderdelen zijn afgebroken) gemaakt toen ik deze eruit wilde halen. Nu dat de motor kapot is krijg ik hem er nog steeds niet uit. Ik heb al 3 dissambly videos gekeken en al ontelbare videos met mensen die hun motor eruit halen en bij iedereen valt de motor er bijna uit of ze hoeven maar een heel klein beetje aan te trekken.

Ben ik iets vergeten of zitten de kabel misschien in de weg. Ik heb al een motor gesloopt en ik hoop dat het daarbij blijft. hopelijk kunnen jullie mij helpen :)

Foto's zouden wel handig zijn, heb je de kabels aan de motor wel los gehaald? Het kapje kwam wel makkelijk los? Wat is er precies kapot aan de motor?

Ik moest simpelweg nog harder eraan trekken haha. Op alle filmpjes kwam de motor er zo uit, dus ik dacht dat ik iets was vergeten/verkeerd deed omdat bij mij flink aan moest trekken maar uiteindelijk is het gelukt en hij zit weer in elkaar met een nieuwe spring :#

Je motor hoort er zo uit te vallen :P
Moet je wel eerst de draadjes loshalen natuurijk.

Ja de draadjes waren los maar de motor kwam er zeker niet zomaar uit haha. eerst trok ik het kapje van de motor eraf en toen maar aan de motor zelf begonnen te trekken waardoor hij uiteindelijk los liet.

Hm,klinkt mij in mijn oren als een waardeloze motor.
Welke versie gearbox was het waar die motor inzat?

Vladimir;21755 zei:
Hm,klinkt mij in mijn oren als een waardeloze motor.
Welke versie gearbox was het waar die motor inzat?

V2, want kwam uit een APS ASR114 en in een ander topic heeft hij al gezegd dat het is opgelost.