Hoe krijg je veel range en hoge fps?

Bowssss

Member
13 mei 2016
17
8
Trophies
2
Hallo, ik heb een vraagje

ik ben al een tijdje aan het uitzoeken wat nou de beste range geef en accuracy Want er zijn zoveel soorten systemen in de airsoft wereld. bijvoorbeeld: HPA of andere soorten elektrische bestuuringen. ik heb ergens gelezen dat HPA stiekem wel het beste is. Kan dat kloppen?

-Tim

Alles kan goed presteren als je er de tijd en moeite in stopt en dat is voor elk systeem, maar bij HPA heb je het voordeel van joule creep wat je een voordeel meegeeft, dit is dan vooral voor de non blow back units, zoals de polarstars en wolverine kits. Ik vraag me dan wel af heb je al een AEG of andere replica, want een HPA kit presteert out of the box met stock bucking en nub ook niet het meest optimaal.

• Leuk
Waarderingen: Bowssss
Alles kan goed presteren als je er de tijd en moeite in stopt en dat is voor elk systeem, maar bij HPA heb je het voordeel van joule creep wat je een voordeel meegeeft, dit is dan vooral voor de non blow back units, zoals de polarstars en wolverine kits. Ik vraag me dan wel af heb je al een AEG of andere replica, want een HPA kit presteert out of the box met stock bucking en nub ook niet het meest optimaal.
ja ik zit al een tijdje te kijken naar de wolverine kitjes voor een snipper en voor een ak ik wil ze allebei helemaal upgrade tot de ultieme rifles dus HPA daar een goede keuze voor of zijn er betere keuzes

ja ik zit al een tijdje te kijken naar de wolverine kitjes voor een snipper en voor een ak ik wil ze allebei helemaal upgrade tot de ultieme rifles dus HPA daar een goede keuze voor of zijn er betere keuzes

Ik zou eerst maar eens beginnen met andere zaken te upgraden voordat je er HPA kits in stopt met de verwachting dat het dan opeens veel verder schiet. Also FPS waarom hogere FPS? Ik bedoel een veer kan dat ook oplossen. Misschien dat je wat duidelijker je doel moet beschrijven wat heb je nu en wat wil je bereiken en waarom is daar specifiek HPA nodig, want ik zie de link niet, zeker als zowel de sniper en AK volledig stock zijn.

• Leuk
Waarderingen: Oddball
Beste het heeft ook bij mij effe geduurd voordat het kwartje viel van dat de snelheid van de bb niet direct voor meer range zorgt.

Als sniper zou ik zelf niet beginnen met hpa puur omdat er een stukje mod werk bij komt kijken waarbij ervaring een must is. Daarbij ben ik nog met mn sniper aan het rommelen. Als je goed wilt zijn met hpa zijn tipmans top.

Niet dat ik je wil ontmoedigen ofzo maar denk met hpa en custom setjes echt heel goed na.

@rebel attack heb trouwens een major airleak gevonden mn hop up rubber was beschadigd ga hem zo vervangen met mn stock krytac rubbertje en de boel teflonnen dan zit ik wss weer goed:)

Ken mensen die letterlijk verliefd op die dingen zijn geworden. Goed basis begin platform en er zijn mensen die van die dingen een prachtige dmr hebben gemaakt wat stiekem aardig vet is.

Goed basis begin platform.

Sorry but hell no het is naar mijn mening echt geen geweldig basis platform, even als eerste, nee ik heb niks tegen tippmans, heb er mee geschoten en het is een mooi systeem maar ik heb niks met blow back, dus niks voor mij. Iig, het is niet een geweldig basis platform om een aantal redenen, maar de voornaamste reden is toch wel de hop up unit. Het gaat er om dat je gewoon tijd en resources (Geld) erin moet stoppen om een tippman echt heel goed te laten schieten. Terwijl bij de meeste drop in HPA units het installeren van een flathop bucking en nub al genoeg is om een heel groot deel van de performance uit een HPA engine te halen, but then again that is my opinion.

Laatst bewerkt:
Ik ben wel in bezit van een tippmann.
En ik ben het eens met rebelattack, behalve over de Blowback. Een tippmann heeft geen blowback maar blow forward.
Oké all jokes a side.

Een tippmann is leuk als je veel fun tijdens het skirmen wil hebben.
Als je zuiver schieten wil zul je naar p* of wolverine etc. moeten kijken.
Een tippmann vergt wat upgrades om hem knap te laten schieten. Veel verder dan 60/65 meter zuiver zal je niet komen.

Qua onderhoud is een tippmann wel geniaal aangezien die er nauwelijks is.
3 drupjes olie op de 3 a 4 skirms is voldoende.
En het feit dat alles mechanisch is is ook wel lekker. Geen gekloot met accu's etc.

Mijn Tippmann schoot al standaard 50 meter dus , sterker nog ik heb er 2 nu .

Niks geen batterijen , volledig mechanisch en de eventuele upgrades kosten weinig .

Maar wil je echt ver schieten ben je vooral veel tijd kwijt en dat ben ik dan weer met rebelattack eens , om er nu mee te beginnen daar zou ik goed over nadenken , er komt natuurlijk nog een hpa tank bij die je mee moet zeulen en een remote line , al met al bij elkaar toch een aanzienlijk bedrag .