Hoe kun je een conflict oplossen? Niet zo, dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
De hele setting is kinderachtig IMHO. Als je je niet kan beheersen met een replica in je hand hoor je ze niet eens te bezitten laat staan te mogen dragen. Dat joch wat hij beschiet heeft daarbij ook weinig tot geen benul van zijn acties, ik bedoel ze gaan helemaal los bij het aansteken van een stukje stof. Het zijn gewoon kinderen, die doen dat soort dingen.

+1 voor de NABV dat er in ieder geval geen kids op zo'n veld mee mogen. Die kunnen eerst beter de nerfgun pakken :smile:
 
"wel heerlijk hoe dat jong aan het krijsen is"

Ik wil mijn tippy wel op 560 fps zetten en dan vanaf 5 meter op jouw rug schieten, kijken hoe jij reageert?
En dan heb ik niet eens zo'n p* of smp laserbeam

Maar los van dit alles ben ik het 100% met @Strelok eens.
 
@Sander misschien moet je robins p* toch fixen.. dan kun je hem laserbeamen ;)
 
Naja t is niet zo zeer dat ik t leuk vind om kinderen te horen krijsen
Maar... elke actie heeft een reactie en deze kell uit die reactie op de verkeerde manier door op zn rug te schieten , dus beide niet zo slim en ik weet al hoe t voelt met 550 fps (dronken spelletjes)
Das geen pretje
 
Ook dat is weer een onhandige reactie, want replica's en alcohol gaan natuurlijk niet samen!

Daarbij ga ik er dan ook nog eens vanuit dat je met een groep vrienden aan het drinken bent geweest, en de verliezer de sjaak was. Waarbij vast niet alle vrienden lid waren van de NABV, en ik neem maar even aan, dat sommigen de replica wel vast hebben gehouden. Ook dit is dus een absolute no-go. Dus met je recente reacties, begin ik me af te vragen of het wel verantwoord is om jou een NABV-pas te geven.

Maar ja, dat is dan voornamelijk gebaseerd op aannames in bovenstaande verhaal.
 
Ten eerste heb ik de aa niet aangeraakt

En ten tweede is het niet mijn aa

Ten derde ,

Het was op vakantie in frankrijk waar geen nabv pas nodig is om een replica te kopen

Dus in dit geval is er niks aan de hand
 
null
En nee dit gaat zeker niet gebeuren als ik mijn nabv pas heb aangezien ik dan zwaar de lul ben
 
En hier laat ik t bij want alles wat ik nog meer ga zeggen werkt alleen maar in mn nadeel :wink:
 
yannick-hurks;17938 zei:
Ten eerste heb ik de aa niet aangeraakt

En ten tweede is het niet mijn aa

Ten derde ,

Het was op vakantie in frankrijk waar geen nabv pas nodig is om een replica te kopen

Dus in dit geval is er niks aan de hand

Dat is dus de reden waarom ik er al bij zeg dat het aannames waren.
Ik ben er niet bij geweest, dus kan het ook niet beoordelen.
Maar zo zie je al, wat een "half verhaal" teweeg kan brengen.

Daarom lijkt het me dan ook handig om in het vervolg iets beter over je acties / posts na te denken. Het is dan ook niet om je af te kraken, maar je ziet nu dat je jezelf er mee hebt. En dat ook de airsoftsport zo een slechte naam kan krijgen, door zulke ondoordachte actie / verhalen / posts
 
Ik zeg boodschap is over en weer duidelijk, gooi der een slot op dan zet ik vast een bakkie koffie.
 
Snap niet dat je het in je hoofd kan halen om het goed te praten wat hij doet. Leuk hoor, een huilend kind die vergaat van de pijn. Een paar dozijn BB's in je ruggengraat is namelijk niet heel plezant.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.