Hoe verstuur ik Legaal mijn replica naar Frankrijk?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Batavum
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

Batavum

Heren/Dames

Hoe verstuur ik mijn kapotte replica naar Cybergun in Frankrijk voor reperatie?

Declan

Vgm kan je gewoon je replica opsturen, want zover ik weet heb je in Belgie/Frankrijk geen vergunningen nodig om een replica aan te schaffen. Zelf heb ik het nooit gedaan dus neem maar niks van mij aan

goed en stevig verpakt aangezien de post niet zo secuur omgaat met pakketjes.
verder zorgen dat van buitenkant het op doos lijkt en niet op replica of doos van replica (dus neutrale door omheen doen of zwart plastic)

verder voldoende frankeren en opsturen. zorg wel ervoor dat kopie nabv pas bij zit voor het retour naar jou sturen als hij gemaakt is

goed en stevig verpakt aangezien de post niet zo secuur omgaat met pakketjes.
verder zorgen dat van buitenkant het op doos lijkt en niet op replica of doos van replica (dus neutrale door omheen doen of zwart plastic)

verder voldoende frankeren en opsturen. zorg wel ervoor dat kopie nabv pas bij zit voor het retour naar jou sturen als hij gemaakt is

Thanks voor de tip! Ik heb het volgende gedaan en volgens Bunker501 zou dat voldoende moeten zijn; Vuilniszak om de doos, Kopie NABV pas en paspoort in envelop, Adress op Wit papier met afzender adress en goed ingetapet.

Nou maar hopen dat ik snel m'n replica weer krijg :D

Kopie paspoort (of id kaart) zou ik niet doen ivm kans op id-fraude. En geeft in mijn ogen geen meer waarde

Status
Niet open voor verdere reacties.