Hoeveel lipo

2 is meestal meer dan zat, haal op een 1200 mAh het einde van de dag gewoon en dan schiet ik aardig veel semi en dat trekt het meeste aan stroom.

• Leuk
Waarderingen: Jan
Ik heb meestal aan 1 lipo van 1300MAh voor een weekend genoeg. Dat ligt ook aan mijn speelstijl, omdat ik op een dag niet veel schiet :p Liever 1 geplaatste BB dan een zwerm van missende BB's.

Maar ik heb er in totaal 5 altijd bij, omdat ik er een aantal op hobbyking gekocht had voor 5 euro ps. En omdat er altijd mensen zijn die LIPO's nodig hebben, omdat die van hun Leeg, kwijt of kapot zijn :p

Ook heb ik altijd 1 reserve in mijn vest zitten. Heb 1 keer gehad dat midden in een push mijn replica steeds minder snel ging schieten, waardoor ik af kon druipen naar de safety voor een nieuwe accu..

Laatst bewerkt:
Ik red het de hele dag op 1 lipo, maar wissel ze in de pauze just to be safe.

Ik speel zelf ook met 2 lipos op een dag en wissel ze om in de pauze. Zo heb ik altijd een reserve. En zijn ze allebij in iedergeval deels leeg aangezien het voor lange tijd weg legen van een volle lipo problemen kan opleveren

Ik gebruik er ook 2, en wissel in de pauze. Zo raken ze beide nooit helemaal leeg en blijft er 1 niet helemaal vol.
Vervolgens laad ik ze pas 1 a 2 dagen voor de volgende skirm weer helemaal op.

• Leuk
Ik gebruik er ook 2, en wissel in de pauze. Zo raken ze beide nooit helemaal leeg en blijft er 1 niet helemaal vol.
Vervolgens laad ik ze pas 1 a 2 dagen voor de volgende skirm weer helemaal op.
^Dit.

Ik gebruik precies hetzelfde systeem om zo nooit met een lege lipo te zitten, plus ik weet altijd zeker dat ik nooit te ver ga met ontladen door gebruik.

Geeft bij mij geen problemen, mijn lipo's gaan nu al 1,5 jaar mee zonder problemen. :)

• Leuk
Ik heb een 11,1 1450mah lipo is voldoende voor 1dag spelen.

Ps 11,1 kun je niet in een standaard replica drukken.

Ik heb meestal aan 1 lipo van 1300MAh voor een weekend genoeg. Dat ligt ook aan mijn speelstijl, omdat ik op een dag niet veel schiet :p Liever 1 geplaatste BB dan een zwerm van missende BB's.

Maar ik heb er in totaal 5 altijd bij, omdat ik er een aantal op hobbyking gekocht had voor 5 euro ps. En omdat er altijd mensen zijn die LIPO's nodig hebben, omdat die van hun Leeg, kwijt of kapot zijn :p

Ook heb ik altijd 1 reserve in mijn vest zitten. Heb 1 keer gehad dat midden in een push mijn replica steeds minder snel ging schieten, waardoor ik af kon druipen naar de safety voor een nieuwe accu..

Ik stond een keer bij Balls and Arrows met een lege lipo, was ie middenin een push leeggelopen xD
Dat was mijn lesje om m'n Lipos altijd op te laden haha

Ik stond een keer bij Balls and Arrows met een lege lipo, was ie middenin een push leeggelopen xD
Dat was mijn lesje om m'n Lipos altijd op te laden haha

haha altijd jammer wanneer dat gebeurd :P Een gevalletje van 1x en dan nooit meer haha

• Leuk
Waarderingen: Camilo
Haha dat zeker, heb er standaard 2 bij mij. Mocht er een stuk gaan of leeg zijn, kan ik altijd switchen. En anders m'n trusty ol' TM Glock 17 als back-up ;)

Gister bij Balls een hele dag op een 11.1V 1200 mAh lipo gespeeld en ben zo net al mijn batterijen aan het ontladen naar storage voltages en de gebruikte batterij zat rond de 3.8V per cel, waarbij rond de 3.7V ongeveer storage is. Dit terwijl ik de hele dag semi schiet (grootste stroom verbruiker) en daarbij ook nog een triggerboard gebruik die gedurende de dag ook een constante stroom trekt, zij het heel klein.