Bonjour grote vrienden!
Ik zit een beetje met een probleem: Ik heb een groot hoofd.
Ik ben afgelopen oktober begonnen met airsoft en heb sindsdien prima met een muts kunnen spelen.
nu de zomer er aan komt wordt mij dit toch te warm.
ik ben al eens bij com-bat en qtac belgie geweest om daar eens een helpje te proberen, maar helaas.
nu heb ik twee load outs: Sniper en assault.
Ik was heel benieuwd of mensen een adressje hebben voor mensen met een groot hoofd.
ik hoef niet persee een helm voor de assault loadout, een pet is ook voldoende.
Voor mijn sniper loadout wil ik het liefst een boonie gezien dat de contouren van je gezicht wat beter opbreekt.
Om een indicatie van grote te geven: in de tijd dat baseball caps de shit waren was voor mij 62.5 centimeter omtrek te klein of krap.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen!
Ik zit een beetje met een probleem: Ik heb een groot hoofd.
Ik ben afgelopen oktober begonnen met airsoft en heb sindsdien prima met een muts kunnen spelen.
nu de zomer er aan komt wordt mij dit toch te warm.
ik ben al eens bij com-bat en qtac belgie geweest om daar eens een helpje te proberen, maar helaas.
nu heb ik twee load outs: Sniper en assault.
Ik was heel benieuwd of mensen een adressje hebben voor mensen met een groot hoofd.
ik hoef niet persee een helm voor de assault loadout, een pet is ook voldoende.
Voor mijn sniper loadout wil ik het liefst een boonie gezien dat de contouren van je gezicht wat beter opbreekt.
Om een indicatie van grote te geven: in de tijd dat baseball caps de shit waren was voor mij 62.5 centimeter omtrek te klein of krap.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen!