Hop-up adjustment wiel vast

Bigdanny1997

Member
5 sep 2017
12
4
Trophies
4
Hallo mensen!

Ik heb reeds een nieuw replica gekocht; cybergun long keymod (m4 platform).

Maar nu het volgende. Ik wilde vandaag mijn hop up afstellen tijdens het oefenen, maar het hop up wieltje zit vast, ik kan het met moeite een tikje naar links/rechts bewegen, maar meer niet.

Ik heb siliconenspray geprobeerd, maar dat mocht ook niet baten.

Kunnen jullie mij hiermee helpen?

Alvast bedankt!

Silicone spray zou ik uit de buurt van de hop up houden. Als dat in je bucking komt heeft je bucking geen grip meer op de bb en zal je range er drastisch op achteruit gaan. Dat gezegd hebbende zou ik de hop up assembly en loop uit de replica halen en dan nog eens proberen hem te verstellen. Mocht dat nog niet lukken dan de hop up uit elkaar en inspecteren. Er staan heel veel instructie video's op YouTube.

Maar mocht hij nieuw zijn en jij geen vertrouwen in je sleutelskills hebben zou je hem even naar de winkel kunnen brengen mits je hem in de buurt gekocht hebt.

• Leuk
Waarderingen: Bigdanny1997
Ik heb hetzelfde probleem gehad met een LCT m4a1. Bij mij hadden de hopup-wieltjes niet genoeg ruimte in de upper en konden daarom niet vrij draaien. Haal de upper van je M4 eraf en controleer of de hopup-wieltjes dan wel vrij kunnen draaien. Ik moest mijn upper-receiver iets bewerken met een Dremel om genoeg ruimte vrij te maken. Beetje onduidelijk verhaal zonder plaatjes maar ik kon zou geen plaatjes vinden ;) Hopelijk heb je er iets aan!

• Leuk
Waarderingen: Bigdanny1997