hop up instellen

Fastforward

Active Member
29 apr 2019
32
3
Trophies
3
Hallo,

Ik heb mijn replica eerder binnen gekregen dan verwacht :).

Maar nu wil ik alvast de hop up instellen voordat ik mijn replica kan gebruiken.

Stel je dat in met trail & error of is er ook iemand met een Krytac trident spr-m die mij kan helpen?

Via de app airsoft Ballistics Calculator zou ik een hop up nodig hebben van 37% en op mijn replica loop het wieltje van 0 t/m 15.

Alvast bedankt,
Frank

even een mooie shootingrange vinden, lekker drankje er bij.. de juiste BB's (eventueel fps meter). mag vol laden..
En dan aantal vuren.. kijken naar de vliegbaan en daarop afstellen

Ja het is inderdaad trail & error. Paar bbs schieten, bijstellen, paar bbs schieten, bijstellen etc. Makkelijkste is om dit bij de NABV te doen, hier heb je een mooie schietbaan van 55m waar je goed kan afstellen en waar mensen je even kunnen helpen als het je niet helemaal lukt om de juiste afstelling te vinden.

• Leuk
Waarderingen: Fastforward
Ja het is inderdaad trail & error. Paar bbs schieten, bijstellen, paar bbs schieten, bijstellen etc. Makkelijkste is om dit bij de NABV te doen, hier heb je een mooie schietbaan van 55m waar je goed kan afstellen en waar mensen je even kunnen helpen als het je niet helemaal lukt om de juiste afstelling te vinden.

Dat komt mooi uit, ik ga half juni naar de BOSS workshop kan ik daar gelijk afstellen.