Hop up krytac

Een hopup kan niet open.
Je schuift de bucking over de barrel welke je dan in de hopup unit drukt.

deze kan wel open dus en gelukt en het ging niet om de bucking maar over dat heeeeeeele kleine andere rubbertje? geen idee hoe je dat noemt

oo ja al die moeilijke worden
meteen ff andere vraag ik heb nu mijn inner barrel en hop up vervangen wat zou een volgende logische stap zijn om hem beter, verder en gerichter te laten schieten?

Eerst mee spelen is misschien een goede optie? Mensen hebben altijd gigantische verwachtingen van upgrades op papier die het uiteindelijk niet waar maken omdat het praktisch niet haalbaar is. Een goed bucking, nub en barrel geeft je de grootste toename, maar dit is ook weer geheel afhankelijk van de standaard onderdelen. Het verschil zal groter zijn voor een goedkope replica tov een veel duurdere.

Om wel een werkelijk antwoord te geven een optimale air seal en een goede zwaardere bb zijn de beste dingen die je nog kunnen doen, maar een optimale air seal zal niet zo drastisch zijn zolang de air seal nu niet belabberd is.

• Leuk
Waarderingen: sherlockzor
Eerst mee spelen is misschien een goede optie? Mensen hebben altijd gigantische verwachtingen van upgrades op papier die het uiteindelijk niet waar maken omdat het praktisch niet haalbaar is. Een goed bucking, nub en barrel geeft je de grootste toename, maar dit is ook weer geheel afhankelijk van de standaard onderdelen. Het verschil zal groter zijn voor een goedkope replica tov een veel duurdere.

Om wel een werkelijk antwoord te geven een optimale air seal en een goede zwaardere bb zijn de beste dingen die je nog kunnen doen, maar een optimale air seal zal niet zo drastisch zijn zolang de air seal nu niet belabberd is.
Ok thanks ik ga eens kijken wat dat allemaal precies is doe het pas maar merkte dat ik met mijn replica niet echt mee kon komen bereik niet groot genoeg.
Een ander motortje helpt dat ook niet?

Een motor gaat niks aan je range of accuratesse veranderen
Enige wat je daar mee kan verbeteren is je rate of fire