Hop up open = vuurt niet

Lonac

Member
7 mei 2018
13
1
Trophies
2
Beste mensen,

Ik heb zojuist mijn G&G RK 104 laten downgraden. Hij schiet nu lekker rond de 330 met 0.2. Maar als ik de hop up helemaal open zet dan schiet hij helemaal niet meer. De BB's komen wel in de loop. Want zodra ik de hop up weer dicht draai komen het aantal BB's eruit dat ik met de open hop up heb proberen te vuren.

Iemand enig idee wat dit is? Ik heb geen zin om terug te gaan naar de winkel. Het was 1 uur en 45 minuten heen en terug. Ik ga het zelf wel oplossen

Fascinerend, je hop-up heeft inderdaad niks te maken met vuren of niet. Ik denk dat rebel hier op de goede weg zit en dat je je hop-up niet open hebt staan, maar juist dicht. Staat je hop-up arm helemaal naar rechts of links? Links is meer hop, rechts minder.
hu-gb-01-71.jpg

Deze hop-up staat bijvoorbeeld nu helemaal dicht, met de blauwe arm helemaal naar links.

Als je het hopup helemaal dicht zet, is het waarschijnlijk dat je bb niet wegkan. Daardoor blokkeert het gehele apparaat en vuurt die niet meer. Dit is echt heel slecht voor je replica, doe dit niet! Het kan je elektronica beschadigen door oververhitting, je airnozzle, bucking, gears etc.

Is hij geflathopt? Mijn geflathopte amoeba geeft ook problemen bij nul hop dan, echt een heel klein beetje zorgt al dat hij het doet. Anders even dit filmpje nalopen

Fascinerend, je hop-up heeft inderdaad niks te maken met vuren of niet. Ik denk dat rebel hier op de goede weg zit en dat je je hop-up niet open hebt staan, maar juist dicht. Staat je hop-up arm helemaal naar rechts of links? Links is meer hop, rechts minder.
hu-gb-01-71.jpg

Deze hop-up staat bijvoorbeeld nu helemaal dicht, met de blauwe arm helemaal naar links.

Als je het hopup helemaal dicht zet, is het waarschijnlijk dat je bb niet wegkan. Daardoor blokkeert het gehele apparaat en vuurt die niet meer. Dit is echt heel slecht voor je replica, doe dit niet! Het kan je elektronica beschadigen door oververhitting, je airnozzle, bucking, gears etc.

Ah ja ik heb het omgedraaid. Als ik hem naar "links" duw dan gaan er geen BB's door heen. Maar het is wel vervelend dat het er is. Hij kan voor 90% naar links voordat de boel blokkeert. Ik vermijd dat sowieso want die setting ga ik toch niet op het veld gebruiken.

Zou het te maken hebben met de zwakkere veer?

Is hij geflathopt? Mijn geflathopte amoeba geeft ook problemen bij nul hop dan, echt een heel klein beetje zorgt al dat hij het doet. Anders even dit filmpje nalopen

Nee hij is niet geflathopped. Hij is helemaal stock behalve de veer die net is vervangen.

Ik kan me niet voorstellen dat je je hopup meer dan 50% naar links hoeft te verplaatsen voor een goede bb lijn. Moet je dat wel, dan is er waarschijnlijk wat anders fout.

Ik kan me niet voorstellen dat je je hopup meer dan 50% naar links hoeft te verplaatsen voor een goede bb lijn. Moet je dat wel, dan is er waarschijnlijk wat anders fout.

Precies, ik ook niet overigens. Om in een rechte lijn te schieten zit ik ongeveer aan de 10%. Maar het knaagt wel. In ieder geval bedankt!

Zit er niet over in, dit is deel van de normale werking van een aeg. Ik zou echt niet weten hoe je dit zou moeten oplossen. Je hoeft het ook niet op te lossen, want zolang je bewust ervan bent is dit geen probleem.

• Leuk
Waarderingen: Crix