Hop up probleem elite force 1911 tactical

sander03

New Member
6 jan 2018
2
0
Trophies
1
hallo,

Ik heb sinds kort een EF 1911 tac, mijn eerste CO2 pistool, en ik hoorde dat het verstandig was om om de 10 normale capsules, 1 met olie te gebruiken?
Dit heb ik dus gedaan, olie capsule leeg geschoten, een nieuw patroon erin, en toen ging de bb opeens na 20 meter naar beneden??, dot was voor de tijd niet zo... Wie weet wat dit kan zijn?

Gr,
 
Sander,

Misschien wel even zo netjes je eerst even voor te stellen in het voorstel gedeelte van het forum.

Aangezien je een patroon met olie heb gebruikt, is het zeer mogelijk dat er nu residu zit in je hop-up. Alle replica's behoeven onderhoud, gas modellen meer als spring en aeg/aep.

Oplossing: uit elkaar halen en schoonmaken.
 
Heb zelf ook C02 side arm.
Gebruik nooit olie capsule.

Voor je een CO2 patroon plaatst ff mag op de kop houden en wat silicone spray op de inlaat plek van de mag spuiten.
CO2 capsule er op, aandraaien en gaan.

Voor het hop probleem ff 2 mags er doorheen schieten. Dan zou het snel beter moeten gaan.
Anders inderdaad uit elkaar halen loop en bucking goed schoonmaken, bij voorkeur geen zeep en heet water. En dan weer in elkaar zetten.
 
Heb zelf de 1911 BW van cybergun. Maar komt van de zelfde productie band. De mijne heeft een enorm soepel draaiend hopup wiel welke zo los tril. Als er olie bij is gekomen gaat hij nog soepeler. Dus dat kan het ook zijn.
 
De mijne heeft een enorm soepel draaiend hopup wiel welke zo los tril. Als er olie bij is gekomen gaat hij nog soepeler. Dus dat kan het ook zijn.

Heb hem zonet even opengehaalt, en de hopup aangepast, maar reageerd nergens op...

Anders inderdaad uit elkaar halen loop en bucking goed schoonmaken, bij voorkeur geen zeep en heet water. En dan weer in elkaar zetten.

Waarmee dan wel schoonmaken als ik het vragen mag?
 
Gewoon lauw water.

Warm/ heet water en zeep kan je rubber uitdrogen en daar door degradeert je bucking sneller.