Hoppop & Scope

TheKiiwii

Member
20 jun 2019
22
1
Trophies
3
Hello mensen ^^

Ik heb mijn allereerste wapen (snier) gekocht en kzen er echt blij mee :D maar ik krijg het maar niet deftig... misschien doet ik het fout aangezien het ook maar mijn eerste keer is..

Is er toevallig iemand in de gebeuren van Leuven (België) of max 30-40min rijde ervan waarnaar ik zou kunnen rijden om me te helpen deze goed te stellen? Zowel de hoppup als den scope?

Alvast bedankt!

Ps: Echt stomme vraag... iemand tips om hoe zijn duim te zette op den handgun? xD bij mij is em steeds op den hoogte van den lader-release en dus valt deze er steeds uit.. pokke irritant xD

Groetjes,
Timo

Misschien helpt dat:

Het is de bedoeling dat je eerst je hopup goed afstelt zodat je de baan van je bb goed hebt en dan daarop stel jeje scope af.
Ik weet niet hoe je grip eruit ziet en welke replica je hebt..
Maar ook daar zijn er aardig wat filmpjes over:

• Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Hello,
Tnx dat wist ik helaas al maar het lukt niet...
Dit is mijn snipe:
https://abzav.com/nl/replicas/16249-l96-sniper-rifle-set-od-well-9010109167666.html

En ik heb het gevoel dat mijn bb's "all over the place" vliegen.
Er werd me een precision-barrel mss voorgesteld, kan dat helpen? Is dat genoeg of moet er veel meer?

En dit is mijn glock :)
https://abzav.com/nl/replicas/8357-we17-gen-4-metal-version-gbb-9010109126168.html
Die schiet wel goed.. zelfs beter dan mijn snipe heb ik het gevoel
Edit: ok dus linker hand "onder" den duim... blijkbaar ben ik ni den enige die zo iets voor had xD

Laatst bewerkt:
Welk merk en gewicht bbs gebruik je in de sniper?
Als je 0.20 of 0.25g gebruikt zou ik eerst eens zwaardere bb`s bestellen.
Max gewicht wat je op NL velden mag gebruiken voor een sniper is 0.40g.
Eigen is dit dan ook meteen het minimale gewicht wat je als sniper wil hebben.
Zwaarder = stabieler = meer precisie

ik gebruik 0.3 :s dat is wat de verkoper me zei dat het beste was volgens mijn fps (430).
Maakt het z'n verschil? want ze vliegen soms echt SERIEUS de lucht in...

ik gebruik 0.3 :s dat is wat de verkoper me zei dat het beste was volgens mijn fps (430).
Maakt het z'n verschil? want ze vliegen soms echt SERIEUS de lucht in...
Dat klinkt alsof je hopup te strak staat (te veel hop) afgesteld.

Hey mensen!
Sniper geupgrade ^^ en vliegt al SERIEUS beter.. nieuwe barel, hoppup unit, rubber and spacers..
kleine vraag.. ik heb bij het terug monteren de vijs die het kannon moet vast houden (die normaal amper moet aangepannen moet worden) te hard aangespannen.. waardoor ik lichtjes vervorming heb gehad en daardoor de hammer lichtjes heb beschadigd.. bij het laden.. heel lichtjes..

Ik denk niet dat het kwaad kan, want daar komen geen kogels.. maar.. ietsjes onprettig om te herladen.. kan ik de binnenkant van het kannon, net onder dien schroef schuren om het weer glad te maken? of beter gwn proberen terug te duwen?