Beste mede airsofters,
Sinds het begin der airsoft in nederland is het verplicht om al je skirms waar je het jaar bent geweest te noteren en op te sturen
naar de NABV. In 2013 is hier niet echt op gelet, waarschijnlijk om het nog maar net was opgestart. Nu moet het voor 2014 dus wel
gebeuren, en nu heb ik zelf al een beetje het probleem dat ik niet al de skrims van dit jaar kan opsommen.
Daarom deze tip voor airsoften in 2015:
Heb je je aangemeld bij een skirm, noteer dat dan. Of noteer het als je thuis komt, scheelt veel zoek/denk werk volgend jaar december
En niet vergeten natuurlijk, een gelukkig airsoftjaar 2015.
Sinds het begin der airsoft in nederland is het verplicht om al je skirms waar je het jaar bent geweest te noteren en op te sturen
naar de NABV. In 2013 is hier niet echt op gelet, waarschijnlijk om het nog maar net was opgestart. Nu moet het voor 2014 dus wel
gebeuren, en nu heb ik zelf al een beetje het probleem dat ik niet al de skrims van dit jaar kan opsommen.
Daarom deze tip voor airsoften in 2015:
Heb je je aangemeld bij een skirm, noteer dat dan. Of noteer het als je thuis komt, scheelt veel zoek/denk werk volgend jaar december
En niet vergeten natuurlijk, een gelukkig airsoftjaar 2015.
Orgineel bericht NABV:
Namens de vrijwilligers, het bestuur en het verenigingsbureau wil ik iedereen een gelukkig, gezond en sportief 2015 toewensen.
We kunnen terugkijken op het eerste volledige Airsoftjaar in Nederland, waarbij we het aantal leden onverminderd hebben zien stijgen.
2015 belooft een interessant Airsoftjaar te worden waarin we van start gaan met de landelijke IAPS competitie, 5 tegen 5 teamcompetitie en waarschijnlijk van start zullen gaan met een competitie voor snipers.
We willen de leden die de contributie voor 2015 nog niet hebben voldaan verzoeken hiermee niet te lang te wachten om problemen met deelname aan evenementen of justitie te voorkomen.
Daarnaast willen wij diegenen die nog geen activiteitenlijst hebben ingeleverd verzoeken dit alsnog voor 31 januari te doen. Het inleveren van een activiteitenlijst is een wettelijke eis en het niet inleveren kan royering tot gevolg hebben. Stuur je lijst op naar secretariaat@nabv.nl.
Tenslotte willen wij jullie wijzen op het feit dat vanaf 1 januari een nieuw huishoudelijk- en veiligheidsreglement van kracht is. Deze zijn te vinden op de download pagina van de NABV website.