HPA Bottle op je rug met warm weer

Bonaya

Well-Known Member
10 jan 2018
107
51
Trophies
6
Voor de HPA gebruikers hier op dit forum, het is warm de afgelopen tijd. Erg warm. Dan wil je een keertje airsoften, want ja, is het een keer lekker weer in Nederland dan kan je mooi een aantal buitenvelden uittesten.

Nu ben ik vorige week woensdag wezen skirmen. 36 graden in vol ornaat, want ik moest toch echt mijn hele plate carrier aan om die HPA bottle kwijt te kunnen. Dit moet anders kunnen dacht ik.

Iemand tips of ideeën hoe ik dit in warm weer/binnen anders kan doen. Een rugzakje is bijvoorbeeld een optie, maar zo'n ding gaat alle kanten op als je aan het rennen bent. Ook weer zo onhandig.
 
Zelf gaan HPA gebruiker, maar ik kan me voorstellen dat het aardig warm is met een volledige plate carrier in 36 graden.

Al eens gekeken naar een chest rig? Is al wat minder.

Ik neem ook aan dat je hem op een manier kan bevestigen aan alleen een belt? Dan kan je hem op je onderrug kwijt.
 
Ideaal omdat je met de straps op buitenkant tas de bottle perfect op zijn plek houdt. En rugzak zit buiten de 2 armstraps ook nog thv borst en thv buik vast. Als ik er voluit mee ren dan beweegt er niks
 
En er zit omdat het een camelbak is ook een gat voor de hpa slang