Hpa regulator

Ja, een regulator verwijderen van je HPA tank is wel aan te raden.

Je regulator blijft anders continu onder druk staan, wat slijtage verhoogd. Kans dat ie dan problemen gaat geven, is aanwezig.

Ik weet niet goed welke regulator je hebt, maar dit filmpje vertelt eigenlijk alles wel:

• Leuk
Waarderingen: Sl9many
ik laat hem er eerlijk gezegd altijd op zitten, je o ring gaat eerder stuk maar dat is makkelijk te vervangen

Ja, een regulator verwijderen van je HPA tank is wel aan te raden.

Je regulator blijft anders continu onder druk staan, wat slijtage verhoogd. Kans dat ie dan problemen gaat geven, is aanwezig.

Ik weet niet goed welke regulator je hebt, maar dit filmpje vertelt eigenlijk alles wel:
Ik kan de mijne niet uitzetten met een groene knop. Kan ik hem er zo afdraaien?

Bijlagen

• 17304028635937753388864349860447.jpg
    17304028635937753388864349860447.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 15
Ik ken deze regulator niet, maar ik heb zelf een Storm Regulator van Wolverine en die kun je er gewoon afdraaien.

Om dan de regulator te ontluchten, doe ik nadat de regulator heb losgeschroeft, even de luchtslang erin.

Ik zie echter dat die van jou al geen druk meer aangeeft. Zit er wel druk in de HPA luchtfles?

Ik ken deze regulator niet, maar ik heb zelf een Storm Regulator van Wolverine en die kun je er gewoon afdraaien.

Om dan de regulator te ontluchten, doe ik nadat de regulator heb losgeschroeft, even de luchtslang erin.

Ik zie echter dat die van jou al geen druk meer aangeeft. Zit er wel druk in de HPA luchtfles?
Ja...iets meer dan 1.5 bar

Ik kan over deze regulator niet zo veel zeggen, helaas. Ken het geheel niet, zou desondanks volgens mij altijd te verwijderen moeten zijn. 🧐