http://en.softairrastelli.com

Valmijaan

Well-Known Member
7 sep 2016
433
167
Trophies
14
Hier nog een webshop, Thanx Rebelattack voor de doorverwijzing. opzich geen verkeerde prijzen en shipping costs was maar 10,50 euro.
Heb eergister hier mijn vfc scar-l besteld voor 320 euro.
Pakketje is nu al onderweg hoop het vrijdag binnen te krijgen maar verwacht dat het maandag word.

14-10-17: pakket al binnen gekregen heeft maar 3 dagen geduurd. Netjes verpakt echter had wel wat kleine beschadigingen op mijn replica.
Heb even foto's gemaild en beetje uitgelegd, heb wel gezegt dat ik er geen zin in heb hem terug te sturen.dus hoop op een soort van comprimize.


Edit: Let op dat het hier om airsoft replica's gaat bestemd voor de Amerikaanse markt. Dus met oranje flashider, ook de markings kunnen anders.
 
Laatst bewerkt:
NP, op airsoftelite halen heel veel mensen hier hun ARES Amoeba's Honey badgers omdat ze daar maar 200 euro kosten en hoorde daarom veel goede verhalen ook over het versturen. We horen nog wel als het allemaal binnen is :D.
 
Hoe/wanneer worden die shipping costs berekend? Want ik zag op de site dit lijstje staan:

Shipping costs:

up to 5 kg: 15,00 euros
from 5.1kg to 10 kg: 16.50 euros
from 10.1kg to 15 kg: 17.50 euros
from 15.1 kg to 20 kg: 21,00 euros
from 20.1kg to 30 kg: 24,00 euros
 
Hoe/wanneer worden die shipping costs berekend? Want ik zag op de site dit lijstje staan:

Shipping costs:

up to 5 kg: 15,00 euros
from 5.1kg to 10 kg: 16.50 euros
from 10.1kg to 15 kg: 17.50 euros
from 15.1 kg to 20 kg: 21,00 euros
from 20.1kg to 30 kg: 24,00 euros

Zal wel een typo zijn geweest en 15,00 euro moeten zijn.
 
@Sadiek shipping cost worden berekend al voor je betaald ( moet je wel op berekenen klikken ofzo.)
Mijn pakket is 3,2kg ongeveer en koste 10,50 euro.

Edit: je kan het al berekenen in je shoppingcart
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek
Ik heb hier ook recentelijk besteld! Het aanbod en de prijzen zijn goed, met name de lage shipping kosten maken het interessant.

Qua communicatie vind ik het echt wel een stuk minder. Ik heb ze na het ontvangen van mijn replica (dit ging vrij snel, goed verpakt, met een kopie van m'n NABV pas) nog een keer gemaild zonder hier reactie op te krijgen. In het voortraject ook een poging gedaan tot een mailconversatie zonder succes.

Kortom, kopen wat je graag wil hebben voor de goede prijs. Verwacht echter niet heel veel qua communicatie en hulp als je de spullen in huis hebt.
 
@Rickkkkk ik kreeg wel reactie op toen ik de nabv pas naar hun stuurde. Volgens mij binnen een dag, geen vragen gestel voor de rest.

Echter wat ik wel vond is dat via deze site het bij een bedrijf weghaald ofzowant kreeg die mail van hun voor de trakking i.p.v softair rastelli.
En daar hadden ze wel de scar-l qcb :0
http://www.armiantichesanmarino.eu/catalog/
En Gratis shipping boven 150 euro wtf?
 
jlquggcxbieal.png


Yup boven 150'euro gratis levering :0