Hulp met de MP5A4

Malarkey

Member
14 apr 2015
9
0
Trophies
3
Hallo iedereen! :)


Ik heb een tijd terug 2e hands een MP5A4 gekocht die een Lipo batterij in de handguard had, door middel van 6 contacten werd er contact gemaakt met de motor, echter werkte dit niet helemaal lekker meer en heb ik er voor gekozen om nieuwe wires naar achter toe te leggen zodat ik een gewone NimH batterij achter in de stock kon plaatsen. Alles werkte goed totdat de gearbox in 2 stukken brak aan de voorkant.. Nieuwe gearbox gekocht van lonex en na veel gepruts er achter gekomen dat hier een extra hobbeltje onderin zat waardoor het magazijn niet goed op de hopup aansloot en dus af en toe ( Als ik het magazijn hard er tegen aan drukte ) wel schoot. Had nog een goedkopere G&G gearbox liggen, zelfde merk als het origineel maar alsnog pakt het magazijn niet lekker, ook moet ik zeggen dat als alles op z'n plaats zit ik de hopup links / rechts, en iets naar voren gaan schuiven, (plastic standaard hopup van een Mp5) Hierdoor ben ik er dus nog steeds niet uit wat de oorzaak nou is dat het magazijn in 1x zo los zit, ik kan eventueel foto's maken van de oude gearbox, de nieuwe gearbox en de binnenkant / hopup mochten mensen daar meer informatie uit weten te halen..


 


Om een lang verhaal kort te houden, ik ben dus op zoek naar iemand met een MP5A4 die mij wat technische hulp kan bieden. Want ik kom er zelf niet meer uit, ondanks dat ik al honderden filmpjes heb bekeken op youtube.


 


Groetjes Marwin!
 
Klinkt me enigzins bekend in de oren..De magazijnen lijken/zijn vaak universeel.Ik had bij aanschaf van de mijne 3 (dure) G&G magazijnen bij gekocht.paste uiteraard als een handschoen.Zie ik een week of zo later in DenHaag een MP5 magazijn uit Polen liggen..Koste geloof ik 15 euro.Ziet er krek het zelfde uit,dus zal wel goed zijn.Past dus niet....Na heel veel $%^&*((() alles nameten met de schuifmaat..Blijkt het mondje waar de BB uitkomt 1.7mm korter dan de G&G magazijnen te zijn en niet helmaal in lijn.
 
haha begrijpelijk verhaal! Echter heb ik dus de hopup en mags niet aangepast, die werkten voorheen wel!
 
Malarkey,welk merk Mp5 heb je?G&G als ik het goed begrijp?


Heb je al gekeken naar de mag-release button en vergrendeling?


Mijn vrouw heeft een GSG Mp5 en daarvan bleek de mag-release en vergrendeling scheef te zitten waardoor de mag's niet goed in de magazijn catch vielen.


Ook misfeeds tot gevolg hebbende en zelfs op een gegeven moment dat de mag's er spontaan uitvielen zodra ze de trekker overhaalde.


 
 
G&G inderdaad, en goeie! zal daar morgen even naar kijken of dat allemaal goed zit! :)
 
Kun je die foto toch is maken? Heb de mijne nu uit elkaar liggen, even vergelijken
 
Waar wil je de foto's van hebben, hopup en gearbox hoe ze erin zitten?
 
Uiteindelijk op de Airsoftmarkt erachter gekomen wat het probleem was.. Zat niet in de hopup of gearbox. Maar de voorkant die niet goed aansloot.. Totaal niet bij stilgestaan!


 


Bedankt voor jullie hulp! :)