Hulp met magazijnen

Man of War

Well-Known Member
2 apr 2017
137
37
Trophies
11
Nu ik mijn NABV pas binnen heb ben ik meteen achter mijn pc gekropen, om een replica te bestellen. Bij deze replica wil ik graag ook magazijnen(het liefste 2 high-caps). Hier had ik ook een website voor gevonden, maar op de bewuste website ik niet betalen :confused:. Dus bij deze de vraag, weet iemand een webshop die ze los verkoopt of een alternatief heeft?

Gunfire heeft Specna Mags. Weet alleen niet of ze daar op voorraad zijn.

Prima keus wat betreftde replica! Wel rekening mee houden dat je hem voor het goede direct een serivebeurt moet (laten) geven.

Als je voor high caps wil gaan zou ik de Lonex flash mag's kiezen, hoor daar erg goede verhalen over!

Dat je de gearbox eigenlijk moet shimmen en er goed vet tussen moet smeren. De Specna replica's zijn mooie apparaten, maar op dat soort details wordt niet echt gelet (gaat natuurlijk ook veel tijd en dus geld in zitten en dan kunnen ze niet meer zo "goedkoop" aangeboden worden).

Het klinkt misschien spannender als dat het is hoor. Heb het destijds ook zelf gedaan zonder verdere ervaring en uiteindelijk weet ik hoe mijn replica werkt en lan je dus ook makkelijker achterhalen waar het mis gaat, als het mis gaat...

P.s. YouTube is your friend ;)

Groet,
Peter

Je zou ze overal uit europa goed kunnen bestellen als je een paypal aanmaakt (ik was er in het begin sceptisch over maar werkt geweldig), meeste winkels accepteren dat wel.

Nog een specna bezitter er bij :D
Anders passen in een specna nog g&g dboys cyma en bijna alles wat er is hoor!

Ben niet bang om wat meer uit te geven voor een magazijn want kapot gaan ze zomaar niet.
En bij hicaps waar dus beeegende onderdelen in zitten kun je beter zeker zijn van je aankoop.

Je zou ze overal uit europa goed kunnen bestellen als je een paypal aanmaakt (ik was er in het begin sceptisch over maar werkt geweldig), meeste winkels accepteren dat wel.

Paypal heb ik al een keer aangemaakt dus dat Is geen probleem.

Nog een specna bezitter er bij :D
Anders passen in een specna nog g&g dboys cyma en bijna alles wat er is hoor!

Die magazijnen kan ik ook nergens vinden.

Zit je dan niet met invoerrechten en belastingen.

Ja, daar zit je zeker mee.. en als je veel besteld betaal je dus ook meer. Denk dat je eerder bij een europees bedrijf kan bestellen en iets dieper zoeken (heb ik bijvoorbeeld gedaan met mijn rugzak

Naast lonex flash mags zijn de 101flash mags ook super hebben alleen een beetje ducktape nodig en dan zitten ze mooi strak (bij mn krytac dan) is ook een flash mag met een verrassend goed meganisme on par met lonex zelf

Ik wil u alle bedanken met de hulp bij deze zoektocht naar magazijnen. Ik heb namelijk magazijnen besteld.
Echter heb ik nog een vraagje over bb's. Welke bb's raden jullie aan voor de replica?

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Tactical Bear