Huurgear op Balls and Arrows?

PvtShitface

Member
21 mei 2018
12
4
Trophies
3
Hey allemaal,

Binnenkort ga ik met een grote groep mensen (niet NABV leden) als bedrijfsuitje naar Balls and Arrows. Al deze mensen hebben geen eigen uitrusting dus. Ik vroeg mij af hoe de huurgear eruit ziet op Balls and Arrows en vooral of de replicas van redelijke qualiteit zijn.

Alvast bedankt!

upload_2018-12-18_12-7-48.jpeg

Dezen en G36's gezien volgens mij.
1 Hicap, en groene overall-etjes.

Niet echt gelet op wat voor soort gezicht bescherming ze hadden.

Van wat ik gezien en besproken heb zijn de huurkitjes goed gangbaar.

Geloof dat ze sinds paar maanden weer M4s en G36s hebben. Was tijdje dat ze die hierboven gelinkte cyberding gebruikte, vanwege gedoe om vergunning.

• Leuk
Waarderingen: Basura Nephilim
Inderdaad de ika zuka spacedingen en wat g36's. Ze krijgen een prima bril en ook een mesh masker(erg netjes)
Vestje, overal en extra magazijnen kosten wat extra. Weet niet meer hoeveel dit was.

G36,M4 en de space guns als replica
Chest rig overal en bril met facemask zijn standaard, of je krijgt een shaal ipv de facemask
Dat er in het verleden problemen waren ivm de huur kits en ze daarom die space invader replica's moesten gebruiken behoort tot het verleden daar ze nu een volledige erkenning hebben.
Vandaar dat ze nu ook replica's en luchtbusken mogen verkopen on site.
Extra mags en bb's kosten extra.

Mvg Roy

Enige keer dat wij daar huurkits hebben gehad voor een paar vrienden was rond juli. Toen hadden ze nog spaceguns en moest je extra betalen voor de overal en het vestje. De spaceguns hadden overigens een prima range en waren voor een dagje raggen zeker voldoende.

Gejat van hun site.

Tijden en voorwaarden:
Tijden : voor 9:00 aankomst, 10:00 starten , spelen tot 16:00

De kosten zijn:

- € 25,- entree voor hele dag! (Excl. eventueel € 0,50 IDEAL kosten (hiervoor krijg je een tegoedbon op locatie!) of € 1,50 betaling kosten bij op locatie betalen)
Extra opties:
- € 30,- voor een huurset Basis (replica/wapen met magazijn), bril of masker, mondbescherming en een veiligheid/hit hesje) .LET OP GEEN OVERAL dus. Dit maakt het totaal € 55,- inclusief entree.
- € 37,50 voor een huurset Elite (Basis set plus overal, tactisch vest (chest gordel) , Pet en een extra magazijn). Dit maakt het totaal € 62,50 inclusief entree.

Let op er zit bij deze setjes (op een open Skirm) nog geen bb's! Deze zijn vanaf € 11,- per 2500 te koop.

Mvg Roy

• Leuk
Waarderingen: Crix en Basura Nephilim