Hallo,
Ik heb een ICS CXP MARS DMR S3 aangekocht.
deze natuurlijk met de bedoeling er een degelijke DMR van te maken.
Ik heb gelezen over de Cylinder:barrel volumeverhouding. (hoewel ik niet zeker ben of ik nu het cilinder volume moet delen door dat van de barrel of andersom.)
In ieder geval heb ik op dit moment een stock cylinder erin zitten die vented is, ik vermoed 3/4 (niet zeker)
Ik heb gelezen dat het beter is om bij dit type een full cylinder te gebruiken?
klopt dit?
verlies ik hierdoor geen FPS?
Ik heb momenteel enkel een flat hop geïnstalleerd (prommie purple bucking + firefly nub) maar ook daar ben ik minder tevreden over, de hop up unit zou naar zeggen een hele goede zijn maar ik heb het idee dat de arm de voorkant van de nub niet genoeg ondersteund.
De consistentie van shots zijn er nog niet echt op afstand + af en toeis er over-hop.
Ik gebruik 0.40 BB's op dit moment en als ik in België speel zelfs 0.48.
graag wat advies of eventuele verduidelijkingen.
Ik heb een ICS CXP MARS DMR S3 aangekocht.
deze natuurlijk met de bedoeling er een degelijke DMR van te maken.
Ik heb gelezen over de Cylinder:barrel volumeverhouding. (hoewel ik niet zeker ben of ik nu het cilinder volume moet delen door dat van de barrel of andersom.)
In ieder geval heb ik op dit moment een stock cylinder erin zitten die vented is, ik vermoed 3/4 (niet zeker)
Ik heb gelezen dat het beter is om bij dit type een full cylinder te gebruiken?
klopt dit?
verlies ik hierdoor geen FPS?
Ik heb momenteel enkel een flat hop geïnstalleerd (prommie purple bucking + firefly nub) maar ook daar ben ik minder tevreden over, de hop up unit zou naar zeggen een hele goede zijn maar ik heb het idee dat de arm de voorkant van de nub niet genoeg ondersteund.
De consistentie van shots zijn er nog niet echt op afstand + af en toeis er over-hop.
Ik gebruik 0.40 BB's op dit moment en als ik in België speel zelfs 0.48.
graag wat advies of eventuele verduidelijkingen.