Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoi allen pas men eerste replica aangeschaft : de cm16 wild hog 9 inch van G&G wat een beest. Nu heb ik de oplader imax b6AC erbij gekocht die zowel lipos en nimhs kan laden. heeft iemand ervaring met deze opladers?
oke ja was best duidelijk maar had 1 vraag
tijdens het laden van mijn nimh batterij van 1600MAh en 8,4 V gas ie aan dat ie steeds 10-12 V gaf klopt dit of doe ik iets niet goed?
Ik laad zelf bijna nooit NiMH op maar dit deed mijne ook tijdens het opladen van zijn NiMH ik gok dat het zelfde idee als bij de lipo en dat dit een opslag niveau is terwijl er meer in kan, maar zeker weet ik het niet.
Om een battery te laden wordt er altijd een iets hogere voltage gebruikt dan dat de battery zelf afgeeft. Mate dat nodig is scheelt een beetje per type.
Klopt als een bus. Mijn smart lader kapt hem af als mijn 7,4v LiPo op 8,4v zit. En de accu is leeg als hij op 6,4v zit. Het voltage schommelt dus altijd wat.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.