Iemand Ervaring met Hell Shooter?

Tom van den Bosch

Well-Known Member
2 jul 2017
45
17
Trophies
3
Hey Leden!

De titel say it all... Ik heb even op het forum gezocht, en ik vond helemaal niks over de locatie Hell Shooter.

Nu vind ik Hell Shooter een heel goed concept hebben als ik alles zo hoor. Mensen die worden ingehuurd om een rollenspel te spelen e.d. Klinkt als een hele unieke en toffe ervaring. Airsoft in combinatie met een escape room eigenlijk.

Ook de website ziet er goed uit, en al hun content is zeker on point qua beeld en foto materiaal. Kortom, gek dat ik er nog niks over gehoord heb op dit forum. Dus ik was benieuwd, zijn hier mensen met ervaring bij Hell Shooter? Of wat denken jullie van de locatie? :)

Eind 2016 hier geweest met ons CQB team. En we gaan zeker weer een keer. De ervaring is niet vergelijkbaar met een normale CQB skirm. Je draait hier daadwerkelijk een missie met meerdere zaken waar je rekening mee moet houden. Scenario zit heel goed in elkaar en is heel realistisch (ook niet gek gezien de achtergrond van de organisatoren). Ook spelen tegen de acteurs die daadwerkelijk blijven liggen als ze gehit zijn, plus de omgeving waarin je opereert, maakt dit een unieke ervaring. Tevens legt het eventuele zwakheden binnen je team bloot mocht je hieraan willen werken.

Prijzig is het, in vergelijking met een skirm, wel. Wij waren iets van 76,- euro kwijt p.p. (maar we hadden ook de video erbij dus was wat duurder) voor 2 uur spelen. Was het de centjes waard? Wij vonden zeker weten van wel. Je hoeft je hier niet druk te maken over cheaters en mensen die hun hit niet nemen. Je kunt je focussen op de missie.

Vond het zelf in ieder geval een top ervaring die ik iedereen kan aanraden.

Nog wat fotootjes van ons team in actie daar.
15036351_10205902615603109_8340268087969703128_n.jpg
15055810_10205902616683136_8027355745047480377_n.jpg

Ik sluit me aan bij de reactie van Akita. Ben zelf inmiddels 3x geweest waarbij we met ons team seizoen 2 gewonnen hebben :cool:. Je kunt spelen met je eigen gear etc, maar de prijs blijft gelijk. Dit wordt komt omdat je betaald voor "de beleving". De organisatie is continu bezig met het (door)ontwikkelen van scenario's. Daardoor kun je ook verschillende keren terug komen.

Ben je de enige in een groep die er al eens eerder is geweest, dan wordt je soms aangeboden om met de acteurs als "bad guy" mee te spelen.

Is het je geld waar, zeker weten! Bij het nieuwe scenario gaan wij in ieder geval weer.

Eind 2016 hier geweest met ons CQB team. En we gaan zeker weer een keer. De ervaring is niet vergelijkbaar met een normale CQB skirm. Je draait hier daadwerkelijk een missie met meerdere zaken waar je rekening mee moet houden. Scenario zit heel goed in elkaar en is heel realistisch (ook niet gek gezien de achtergrond van de organisatoren). Ook spelen tegen de acteurs die daadwerkelijk blijven liggen als ze gehit zijn, plus de omgeving waarin je opereert, maakt dit een unieke ervaring. Tevens legt het eventuele zwakheden binnen je team bloot mocht je hieraan willen werken.

Prijzig is het, in vergelijking met een skirm, wel. Wij waren iets van 76,- euro kwijt p.p. (maar we hadden ook de video erbij dus was wat duurder) voor 2 uur spelen. Was het de centjes waard? Wij vonden zeker weten van wel. Je hoeft je hier niet druk te maken over cheaters en mensen die hun hit niet nemen. Je kunt je focussen op de missie.

Vond het zelf in ieder geval een top ervaring die ik iedereen kan aanraden.
Tof om te horen Akita! Maare nu ben ik benieuwd, heb je die video nog ergens? Zou tof zijn om te bekijken! :)

Ben er ook geweest met ons team en ik vond het dan weer wat minder, heel wat minder. Ze waren nog maar net een half jaar open dus misschien is er inmiddels veel verandert, dat weet ik niet.

- Het is duur, met 1.5 uur stonden we weer buiten.
- Wij mochten geen full auto gebruiken; acteurs schoten wel full auto op ons.
- En wat ik het meest kwalijk vond; Acteurs die expres full auto op handen schieten. "doet zo lekker pijn" kregen we naderhand te horen. Maar als jij als orga erop uit bent om je bezoekers meer pijn te bezorgen dan nodig kom ik niet meer bij je terug. Natuurlijk is het onderdeel van de sport maar als er een mogelijkheid is om op de plate-carrier te schieten moet je dat gewoon doen, zeker als organisatie zijnde, je speelt op afstanden van max 5m.

Voor mij dus eens maar nooit meer.

• Leuk
Waarderingen: Tom van den Bosch