Heb er wel eens iemand mee zien spelen en die was er op zich wel over te spreken, maar er zitten wel een aantal haken en ogen aan.
Het is echt een heel groot ding en hij had al een meervoud van de aanschafwaarde uitgegeven aan upgrades.
Daarbij is partssupport een stuk beperkter dan bij een vsr10 platform of iets als de SRS.
De range was alsnog aanzienlijk minder dan bijvoorbeeld mijn AAC T10 (vsr platform), welke naar mijn schatting evenveel of minder heeft gekost om bij elkaar te krijgen (ik weet het niet precies, maar kan wel aardig in schatten wat parts hebben gekost). Dit omdat er gewoon een stuk meer en makkelijker voor te verkrijgen is.
Accuratie kan ik niet veel over kwijt omdat ik er zelf niet mee heb gespeeld, maar range was makkelijk te vergelijken en daarbij schoot hij wel echt tekort (pun intended)
In het kort:
het is zeker mogelijk om er iets moois en prima presterend van te maken, maar zoals bij vrijwel alle snipers ga je moeten upgraden. Dan nog is het de vraag of je simpelere builds op andere platformen er uit zal schieten. Het is wel iets unieks wat sowieso bekijks zal trekken.