iemand ervaring met Tactical Simulation Center te Zoetermeer?

julian

Well-Known Member
28 dec 2015
58
12
Trophies
4
Beste airsofters !


In mijn zoek tocht om te kijken waar het allemaal mogelijk ik om te kijken of airsoft echt bij me past kwam ik Tactical Simulation Center te Zoetermeer tegen die echter hier nog niet op de locatie kaart staan.


nu kan ik weinig tot geen informatie over deze locatie vinden. Bijvoorbeeld kan er gear gehuurt worden of niet dat soort kleine dingen.


Zijn er mensen die ervaring hebben met deze locatie en me hier wat meer over kunnen vertellen?


 


Met vriendelijke groet,


Julian
 
Ik heb er ook nog nooit over gehoord, heb geen idee wat voor iets dat is. Ik geloof dat het een compacte locatie is (1 kantoor pand) en dat is alles wat ik weet. 
 
Ik zal wel als ze deze week open zijn een keer langs gaan aangezien het dichtbij huis is en als ik wat informatie heb het ook uiteraard delen voor de mensen die ook in deze omgeving wonen.
 
Ik ben erg benieuwd wat het is. Hoewel ik niet in de buurt woon.


Als het een toffe locatie is wil ik er best een stukje voor rijden.
 
Ik ben erg benieuwd wat het is. Hoewel ik niet in de buurt woon.


Als het een toffe locatie is wil ik er best een stukje voor rijden.

ik zal het laten weten waneer ik er meer informatie over heb, zover ik heb kunnen vinden is het een locatie opgezet door andere airsofters. en dat ze bepaalde senario's uitoevenen. verder ga ik gewoon een dagje langs voor meer informatie en dan zal ik dit delen.
 
Ik las op cqcentral dat ze een nieuwe locatie hebben in Zoetermeer maar wie/wat/waar weet ik niet,danwel heb ik nog niet voorbij zien komen. Wel al paar datas