Iemand met sleutelervaring in regio Arnhem?

Noutwael

Member
21 nov 2014
7
0
Trophies
1
Allen,

Ik heb afgelopen maand een thread aangemaakt voor mijn trigger issues. Nu heb ik zelf de gearbox en alles open gemaakt maar ik weer niet of ik het probleem heb opgelost(triggert pas bij keihard inknijpen).

Is er iemand in de regio Arnhem of ergens in de betuwe die wat vaker een AEG open maakt en samen met mij zou kunnen kijken er naar? Ik heb een auto dus ik kan gewoon langskomen.

Alvast hartelijk dank!

Waren je trigger contacts schoon? Klinkt een beetje als een contact kwestie.

ik heb ze gereinigd maar ik heb problemen het terug in elkaar zetten van de gearbox.

Wat voor gearbox is het? Een v3 kan ik zo in elkaar zetten.
Anders heb je in Westervoort nog airsoftcenter zitten. Goeie zaak en die doen het voor een prikkie.

• Leuk
Waarderingen: Noutwael
Wat voor gearbox is het? Een v3 kan ik zo in elkaar zetten.
Anders heb je in Westervoort nog airsoftcenter zitten. Goeie zaak en die doen het voor een prikkie.

Zover ik durf te zeggen een V2. Ik blijf op een of andere manier kieren houden en ik weet niet waar het vandaan komt... daardoor past hij niet terug in de under reciever. Daarnaast heb ik moeite met alle tandwielen netjes in hun lagers krijgen gezien alles voor mn gevoel spring loaded is :D

Nog een vraag, ik heb de bottom screw van de handgrip losgedraaid die de motor op hoogte houdt... Wat is een juiste instelling hiervoor? Hoe kom ik hier achter?

Luisteren, is geen vaste instelling voor en moet je echt goed krijgen door te luisteren, is heel moeilijk om heel goed te krijgen.

Iemand in de regio waar ik even bij langs zou mogen komen? Ik zou hem zo graag vandaag weer in elkaar hebben en werkend... Ik wil er namelijk van af en over op enkel een side-arm voor target practice

hesvanderzweeden miss weet alleen niet of die ook sleutelen aan replica's

Ik zou naar Airsoft Center gaan, die hebben veel kennis van AA's. Er zit een hele goede sleutelaar daar.
Hes Van Zweeden zou ik niet doen, die hebben er nauwelijks kaas van gegeten. Dat is van origine ook een jachtzaak die airsoft 'erbij' is gaan doen.