Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hallo leden niet leden van acn.
Ik had de vraag of iemand hier ervaring heeft met heckler en Koch hk416c ik wil deze namelijk als mijn eerste replica maar wil wel eerst wat ervaring van anderen horen..
Ha Peter bedankt voor je reactie he inderdaad genoeg filmpjes gezien lijkt me een redelijke goede replica maar dagt mischien zijn er mensen met slechte op goede ervaringen
VFC maakt goede 416 die external goed in elkaar zitten. Maar die zijn wel aan de prijs maar is samen met de TM denk ik het beste wat je krijgen kan. Dboys maakt er ook een maar die is van mindere
kwaliteit. Als het goed is er ook een goede kopie van ICS genaamd de cxp-16L. Volgens mij hebben meerdere mensen in ACN deze. Ook een prima replica maar even anders.
Verder is de C versie met inschuifbare kolf ipv de normale 416 buttstock. Dus zal je waarschijnlijk met een peqbox moeten werken.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.