ik heb hulp nodig!

THE PUNISHER

Member
26 feb 2018
24
3
Trophies
3
ja ja je eerste replica dat is al moeilijk zat nou heb ik meedere site,s bezocht en het is toch moeilijk om een goeie m4 uit te zoeken. mijn vraag is hebben jullie replica,s die je zeer goed bevalt oftewel kent om goede kwaliteit en performance mijn budget is 300-400 euro het liefst zo veel mogelijk van metaal en aan de voorkant aan alle kanten rails voor attachments. als jullie iets weten hoor ik het graag.

Ik heb zelf erg goede ervaringen met de krytac serie doen het super out of the box afhangende van het model hoef je aleen de spring the downgraden. Ze schieten zoon 50/55 meter zuiver. 60 meter red je wel maar niet heel efectief meer.

Anders ics met de split gear box zal je mishien iets meer aan willen upgraden maar spring wiselen is dan wel een makie.
Maar hier weten anderen mensen vast veel meer over dan ik:)

Topic naam mag wel iets duidelijker trouwens;)

ICS CXP replica's vallen deels in dat budget en zijn goed, G&G GC16 valt in dat budget en zijn goed, VFC Avalon en Saber zijn goed en vallen in dat budget, Krytac's zijn goed en vallen in dat budget. We kunnen je wel modellen gaan aanraden maar gezien extern toch vaak een voorkeur is raad ik dan liever een merk en zo mogelijk een specifieke lijn aan.

• Leuk
Waarderingen: Rens Ruigrok
Ik zou zeker ICS overwegen voor dat budget. Kijk anders eens bij Unit13 voor een ruim assortiment.

Heb zelf een ICS APE voor al ruim 2 jaar. Enigste upgrade is een nieuwe inner barrel...

Stock schieten ze overigens al dikke prima.

Heb zelf genoeg ervaring met Krytac om te zeggen dat het niet altijd een betrouwbare kandidaat is, al hangt dit ook HEEL erg af van de locatie waar je 'm zal kopen en hoe eventuele FPS downgrade word uitgevoerd (indien je dit niet zelf gaat doen).

Mijn eigen Krytac heeft een waslijst aan problemen gehad en heb het uiteindelijk allemaal zelf moeten oplossen. Ik persoonlijk zou gaan kijken naar VFC.

Heb zelf genoeg ervaring met Krytac om te zeggen dat het niet altijd een betrouwbare kandidaat is, al hangt dit ook HEEL erg af van de locatie waar je 'm zal kopen en hoe eventuele FPS downgrade word uitgevoerd (indien je dit niet zelf gaat doen).

Mijn eigen Krytac heeft een waslijst aan problemen gehad en heb het uiteindelijk allemaal zelf moeten oplossen. Ik persoonlijk zou gaan kijken naar VFC.

Wij heben verdeelt over de vrienden groep 3 krytacs en moet zegen dat ze het allemaal erg goed doen tot nu toe.

Moet wel zegen dat de enige die nog voledig stock de krytac pdw is en deze begint nu aan jaar 2 zonder problemen ondanks alle zand regen en sneeuw die er al langs is gekomen:)

De ander is omgebouwt naar hpa dus daar is niks krytacs meer aan op de body en barel na

En nog een die is nu opgebouwt tot dmr dus deze is geshimt en er zit nu een titan en andere hopup unit in

Wij heben verdeelt over de vrienden groep 3 krytacs en moet zegen dat ze het allemaal erg goed doen tot nu toe.

Moet wel zegen dat de enige die nog voledig stock de krytac pdw is en deze begint nu aan jaar 2 zonder problemen ondanks alle zand regen en sneeuw die er al langs is gekomen:)

De ander is omgebouwt naar hpa dus daar is niks krytacs meer aan op de body en barel na

En nog een die is nu opgebouwt tot dmr dus deze is geshimt en er zit nu een titan en andere hopup unit in
Kan natuurlijk ook goed gaan hoor! Ik heb helaas minder geluk gehad en heb veel problemen met m'n LVOA gehad. Van knappende veren tot gescheurde motor plates. Stukje bij beetje ben ik mijn eigen Krytac ook helemaal aan het ombouwen intern. Maar alleen wanneer iets stuk gaat :P.

Ik zou zeker ICS overwegen voor dat budget. Kijk anders eens bij Unit13 voor een ruim assortiment.

Heb zelf een ICS APE voor al ruim 2 jaar. Enigste upgrade is een nieuwe inner barrel...

Stock schieten ze overigens al dikke prima.
welke delen van de ape zijn van metaal? en heb je inge nadeel gemerkt met een ebb dan vergeleken met een normale aeg?

ICS CXP replica's vallen deels in dat budget en zijn goed, G&G GC16 valt in dat budget en zijn goed, VFC Avalon en Saber zijn goed en vallen in dat budget, Krytac's zijn goed en vallen in dat budget. We kunnen je wel modellen gaan aanraden maar gezien extern toch vaak een voorkeur is raad ik dan liever een merk en zo mogelijk een specifieke lijn aan.
https://bunker501.nl/shop/airsoft-guns/gg-gc16-raider-l/ deze zou ik dan het liefst willen inderdaad kan je op de zijkanten ook gewoon flashlights erop zetten omdat het niet echt zo rails is als boven en beneden

Ik heb zelf erg goede ervaringen met de krytac serie doen het super out of the box afhangende van het model hoef je aleen de spring the downgraden. Ze schieten zoon 50/55 meter zuiver. 60 meter red je wel maar niet heel efectief meer.

Anders ics met de split gear box zal je mishien iets meer aan willen upgraden maar spring wiselen is dan wel een makie.
Maar hier weten anderen mensen vast veel meer over dan ik:)

Topic naam mag wel iets duidelijker trouwens;)
http://www.airsoftshop.be/nl/krytac-alpha-crb-black.html dan vind ik deze opzich wel vet maar hoe zet je dan flashlights op de zijkant vanwege dat deze geen rails heeft?

• Leuk
Waarderingen: THE PUNISHER
Ik heb zelf de cxp captain van ICS. Bovenop rail. Zijkanten en onder keymod om je attachments te monteren. Toevallig heb ik gezien dat er eentje in de aanbieding is bij unit13. EBB is een extra feature wat je aan moet spreken of niet. Voegt niets toe aan performance, zal misschien minimaal je accu iets meer leegtrekken. Echter heb ik nog geen enkele skirm de noodzaak gehad om te wisselen van accu.

welke delen van de ape zijn van metaal? en heb je inge nadeel gemerkt met een ebb dan vergeleken met een normale aeg?
APE is zo goed als Full Metal, op de pistol grip en de stock na. Check anders wat reviews op Youtube en dergelijk, zijn er zat. Ook van andere ICS modellen.

EBB is in het begin geinig, maar je went er snel aan. Je merkt het meest eigenlijk aan de buitenkant: het klepje van de ejectionpoort (wat nu eigenlijk meer de toegang is naar je hop-up) beweegt bij de APE mee bij het overhalen van de trekker.

Ik ondervindt geen nadeel van de EBB, ook niet als ik met een 'gewone AEG' speelt. Zou kunnen zijn dat je batterij iets sneller leeg is, maar ik doe toch altijd een accu wissel in de middag en kom nooit in de problemen.

• Leuk
Waarderingen: THE PUNISHER
APE is zo goed als Full Metal, op de pistol grip en de stock na. Check anders wat reviews op Youtube en dergelijk, zijn er zat. Ook van andere ICS modellen.

EBB is in het begin geinig, maar je went er snel aan. Je merkt het meest eigenlijk aan de buitenkant: het klepje van de ejectionpoort (wat nu eigenlijk meer de toegang is naar je hop-up) beweegt bij de APE mee bij het overhalen van de trekker.

Ik ondervindt geen nadeel van de EBB, ook niet als ik met een 'gewone AEG' speelt. Zou kunnen zijn dat je batterij iets sneller leeg is, maar ik doe toch altijd een accu wissel in de middag en kom nooit in de problemen.
oke dit is mooi om te horen aangezien ik dit ook echt een dikke replica vond heb je er ook een andere veer in zitten aangezien die rond 350 fps schiet wat ik wel riski vind aangezien de limiet.

oke dit is mooi om te horen aangezien ik dit ook echt een dikke replica vond heb je er ook een andere veer in zitten aangezien die rond 350 fps schiet wat ik wel riski vind aangezien de limiet.

Toen ik mijn APE kocht bij Unit 13 in dd fysieke winkel schoot mijn model keurig 345 FPS, waardoor een downgrade niet noodzakelijk was. 345 FPS was dikke prima voor de NL velden, plus ik kwam overal de chrono door bij iedere orga.

Unit13 kan eventueel ook downgrade, als je het vraagt.

toch zit ik na te denken om dit exemplaar te halen weten jullie hoe deze replica outdoor performed?
GG-GC16-RAIDER-L-2.jpg

The GC16 Raider-L carbine by G&G. This gun, which is typical for G&G products, offers a high quality of both make and operation as well as that of used materials, including a metal receiver, inner barrel, stock pipe, swivels, magazine casing and most minor elements. It’s also worth noting that both the front grip and the stock were made of polymer reinforced with fiberglass.

It suits perfectly for operating on short and middle distance, due to a M120 spring which guarantees an initial muzzle velocity of ~350 FPS. A top RIS rail enables to attach any optical aiming device in place of the carrying handle, while a multipositional stock allows the user to adapt the replica to his individual preferences. The stock is fitted to hold a battery.

Velocity: ~350