ik zoek een leg pouch

Aeroxbird

Member
15 jul 2014
11
0
Trophies
1
beste mede airsoftersik ben al zo een beetje heel de vakantie op zoek naar een Leg pouch voor een EHBO kitben zelf in duitsland op vakantie geweest en zag dat iemand daar een EHBO kit had in een leg pouch wie hij los kon ritsendaar zat dan wat spul in om EHBO te kunnen verlenen, zelf mocht ik van die man eens 1 skirm die EHBO kit gebruiken omdat hij niet mee deeden tot mijn gelukt (minder voor geluk voor de speler) kon ik die pouch ook nog eens gebruiken, het beviel mij echt goed maar hij wist niet waar die vandaan kwamnu begint dinsdag mijn school weer en kan niet zoveel meer het internet af zoeken naar zo een pouchvind het namelijk wel belangrijk want het is natuurlijk een sport met iets van een risico
de vraag aan jullie :D iedereen heeft wel een shop/website waar hij eens op zit neem ik aannu kan ik zelf links vragen over allemaal airsoft website'sals jullie iets zien wat er op lijkt , of een idee hebt hoe ik het kan doen?geef dan even een reactie :)
groetjes Aeroxbird
 
<font face="Arial, Verdana" size="2">Hi @Aeroxbird </font>
Was het toevallig het onderstaande model:<font face="Arial, Verdana" size="2">http://www.voodootactical.net/p-914-voodoo-tactical-drop-leg-first-aid-pouch.aspx</font>
<font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Mvg,</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Danny</font>
 
 hee @danny zo ongeveer wel, je kon er met Molle dan ook nog kleine zaken opmaken , het is alvast iets :D erg bedankt, ik wacht nog wel even met bestellen, misschien komen er nog meer dingen uit van andere airsofters 
alvast bedanktgroetjes Aeroxbird
 
<font face="Arial, Verdana" size="2">Hier nog een aantal andere pouches, inclusief met MOLLE:</font><font face="Arial, Verdana" size="2">http://www.rescue-essentials.com/medical-packs-empty/</font>
 
GFC verkoopt volgens mij ook MOLLE leg panels, mocht je ooit iets anders erop zetten dan een EHBO pouch dan is dat mooi meegenomen.