In welk tactical vest passen dubbele Scorpion mags

Fulkano

New Member
18 nov 2018
4
2
Trophies
2
Hoi allemaal,

Net begonnen met deze toffe sport en een Scorpion evo op het oog. Wil de magazijnen per twee verbinden met een clip, maar dan passen ze vaak niet in de pouches op vesten. Weet iemand welk vest wel geschikt is? Ben 196cm dus moet ook nog eens een groot vest zijn.

Hoop dat jullie me kunnen helpen!

Gr
Fulko

Welkom! Misschien even voorstellen op het forum zodat we weten wie je bent enzv. Je kunt kijken naar een gr25 magpouch. Zelf ben ik 1.97 en vind t fijner om met een harnas te spelen.

Idd, je moet niet kijken naar een vest maar naar een pouch. Als het goed is heb je een vest/rig/harnas waar je losse pouches op kunt knallen :) Dan kan je het precies zo indelen als je zelf wilt.

Ik gebruik een triple mag pouch waar precies 2 mags per pouch in passen. Deze zit met molle aan mn vest
Hiervoor gebruik ik deze: Mag pouch
Ze zijn net ietsje ruimer dan de standaard m4 pouch waardoor je er eventueel ook ak mags in kan doen of iets dergelijks. Met 2 scorpion mags zijn ze net strak genoeg waardoor ze er niet uit vallen.

Als je van plan bent gekoppelde magazijnen te gaan gebruiken dan passen ze precies in een dubbele M4 magpouch, wil je ze los dragen, dan zou ik eens naar de site van Fenix Protector gaan, is een Tjechisch bedrijf die specifieke magpouches voor de RS Scorpion Evo maakt.
De airsoft magazijnen passen hier ook perfect in. Ze verkopen enkele en dubbele magpouches. Je kan alleen niet standaard verzending naar NL kiezen op hun site, maar als je ze een bericht stuurt, dan kun je je adres doorgeven en versturen ze gewoon naar jouw huisadres in NL.

_vyrp13_367obrazek_evo_01.jpg

_vyrp11_368sumka_evo_04.jpg

Maar je hebt ook een plate carrier van Spiritus Systems met magpouches waar je een aparte insert voor koopt die specifiek voor de Evo mags gemaakt zijn. En zo heb je nog meer op de Scorpion Evo gerichte systemen.