Instapmodel?

Leonydas

Member
9 feb 2015
9
0
Trophies
1
Hallo ik ben een beginnende airsofter en ik ben van plan als ik mijn NABV pas heb mijn 1e AA aanschaffen.

Nou heb ik mijn oog op een paar modellen. Mijn budget is niet super groot, maar ik wil niet een AA aanschaffen die al na 3 skirms kapot gaan.

Ik had de volgende modellen op het oog:

Heckler & Koch HK416C CQB ( http://www.wingsdump.nl/airsoft-paintball/airsoft-wapens/heckler-en-koch-hk416c-cqb )

G&G CM16 Raider ( http://www.pirosport.nl/airsoft/27-aeg/detail/370-g-g-cm16-raider )

Heeft er toevallig iemand ervaringen met 1 van deze modellen?

De prijzen verschillen wel wat, en aangezien mijn budget dacht ik dat misschien de Heckler & Koch HK416C CQB wel een goede keuze zou kunnen zijn voor een beginner?

Met spanning wacht ik de reacties tegemoet.

Gr Leandro

Hoi, ik denk dat je van die g&g meer plezier zuld beleven, voor al ook langer. ;)

Alles sub €120 zou ik niet aan beginnen. Je zou kunnen kijken naar iets van specna-arms.

grt Ties

Hoi Leonidas.

Ik onderstreep de mening van Ties.

Van de G&G ga je langer plezier beleven.

Dat is gewoon 1 van de betere merken.

Maar dat sluit niet uit dat daar ook wat kapot aan kan gaan.

Alleen minder snel dan bij de "el cheapo" merken.

Ik ben zelf begonnen met een G&G CM16 Raider L EBB en heb er geen seconde spijt van gehad!

De mijne schiet 325 FPS out of the box en ik heb er alleen een andere motor in gezet imdat mijn rof heel laag was. Verder niets eraan veranderd. Na elke Skirm wel de loop eruit, cleaningrod er doorheen, de rest goed schoonmaken en klaar. Nog nooit mijn gearbox open gehad want ik heb geen problemen. 

Een klein dingetje bij de mijne, de risrail zit heel simpel aan de upper vast en die kreeg speling na een paar skirms. Dit heb ik met een laagje Duct tape opgelost aan de binnenkant (onzichtbaar dus). Heb een jaar met deze replica gespeeld en houd deze nu als black-up. 

Bedankt voor de reacties iedereen!

Ik heb nog alle tijd voor research totdat ik mijn pas heb.

Dus dat komt wel goed.

Misschien tot snel op de battlefield!