Introductie in deze nieuwe sport

Ximinter

Member
25 aug 2016
5
0
Trophies
2
Goeie dag allemaal,

Ik ben nu al een tijdje aan het rondneuzen in deze mooie wereld van het airsoften. Zoals de topic al doet vermoeden heb ik er nog niet veel mee gedaan maar wil het dolgraag proberen.
Dus nu een beetje de vraag: zijn er nog mensen die een introducé mee zouden willen nemen naar een van de skrims? ik zie binnenkort nog niet een aankomend event voor introducé's en heb niet de juiste connecties om met iemand mee te kunnen. Al vast bedankt voor de reactie's en een fijne dag gewenst.

Bij de meeste evenementen kan je zelfstandig als introducé gaan zonder bij iemand aan te sluiten. Vaak staat op de site of je zelf aan dient te melden of dat de organisatie dat doet.

Erg bedankt voor de reactie.
Maar is er dan wel een beetje mee te komen omdat je dan toch een nieuwe bent in een grote gemeenschap zegmaar?

Ik ben mijn eerste keer met een paar vrienden gegaan (airsoft inc in Den Haag) waar we lekker tussen alle andere spelers stonden. Was absoluut geen probleem, bijna alle airsofters die ik ken zijn heel relaxed en nemen je zo op sleeptouw mocht het nodig zijn. Vind een extra paar ogen en replica ook altijd wel prettig tijdens een skirm, en wie weet sluit je een paar nieuwe vriendschappen.

Als je op een skirm loopt en je zegt tegen iemand: "wauw coole replica, mag ik eens kijken?" Heb je gelijk een goed gesprek! Even vertellen dat je nieuw bent binnen de sport en dan durf ik je voor 90% te garanderen dat ze je mee op sleeptouw willen nemen ;)

• Leuk
Waarderingen: Jan
Jep!! Helemaal mee eens. Ook op het veld zonder gesprek kan je prima aanhaken. Als je in de achterhoede van een groep mee hobbelt en aan de groepsleider vraagt waar ie iets nodig heeft en die plek inneemt komt t helemaal goed.

Dit klinkt nu vrij officieel, maar meestal kom je gewoon ergens aan gerend, vraag je; waar zitten ze? Waar kan ik helpen? En gaat t vanzelf ^_^