Invader gear ubac + fostex ripstop broek in woodland

michiel80

Well-Known Member
22 jun 2016
240
93
Trophies
13
Ik ben nog druk bezig met het aanschaffen van kleding en vroeg mij af of iemand hier misschien foto's heeft van de invader gear ubac in woodland camo.
Ik bedoel live foto's. Online kom ik voornamelijk 'paspop foto's' tegen..
Daarnaast vroeg ik mij af of er veel kleur/patroonverschil zit tussen de fostex woodland camo en die van invader gear.

Bij voorbaat dank voor eventuele hulp!!
 
Ik heb een fostex woodland pet, maar dat is een dpm patroon en de kleur past nergens bij.
 
Fostex heeft vaak een "eigen" kleur. Als je wilt.dat iets matched met fostex is het of geluk hebben of alleen fostex dragen.
 
Ik heb een Invader Gear UBACS, en ben zelf (zoals je misschien kan zien op Youtube) niet erg breed gebouwd (understatement van het jaar ;) )

Wat je dan merkt bij Invader Gear is dat de mouwen erg ruim zijn. Met het klittenband dat bij je pols zit kan je ervoor zorgen dat ze daar niet ruim zitten, maar je blijft een beetje "poofy" mouwen hebben. In de winkel had ik ook nog een duurder merk gepast (kom niet op de naam) die nog een tussenmaat had. Jammer genoeg was deze niet in de camo die ik nodig had.
 
@Jorst mijn punt was een beetje dat het op de site als Woodland werd verkocht :p
Dus je weet niet echt waar je mee eindigt als je op de beschrijving af moet gaan.
 
Ik ga denk ik dan toch voor een bijpassende broek van invader gear.
Afwachten hoe het molle vest dat ik bij aliexpress heb besteld erbij past..
 
Dat is volgens mij de betere en wat duurdere editie van invader gear.
Maar wel goed spul.
 
Zeker goed spul en zat als gegoten! Maar jammer genoeg geen marpat. Maar goed ook, anders was ik twee keer zoveel kwijt geweest aan mn kleding ;)