Invoer kosten

NielsHoffland

Well-Known Member
27 jul 2017
1.148
490
Trophies
23
Hallo,

Ik heb op internet een mooie replica gevonden. Hij word verscheept vanuit Azië, hebben mensen ervaring met bestellingen uit Azië? Hij kost namelijk 580€ maar met invoerrechten en belasting gaat dit al makkelijk richting de 800-900€ En dat vind ik dan weer veel te veel.

Alvast bedankt.

Meeste grote airsoftwinkels zetten er het juiste bedrag op, dus moet je extra betalen bij de douane en waarschijnlijk wordt het pakket daar opengemaakt en kan je dus er zeker van zijn dat je nog extra moet af tikken voor je order. Ik weet niet wat je verwacht behalve dan dat hij meer gaat kosten dan dat je initieel betaald. Welke replica gaat het om misschien zijn er mensen die een plek binnen de EU weten waar ze het verkopen.

Het gaat om de Nov SSG24, ik heb even rondgekeken en kwam bij een post van Adrian. Die hem gekocht heeft en totaal 710 euro kwijt was.
Dus dat zal het voor mij ook gaan kosten als ik hem wil hebben. Ik ga eerst maar eens meer Skirmen, en een goedkopere sniper kopen om te kijken of het iets voor mij is.

Goedkope sniper is OOTB niet te vergelijken, kan je beter meteen eentje halen die je upgrade en daar mee kan spelen zodat je er achter kan komen of je het leuk vind gezien het niet voor iedereen is, daarbij zal een goed geupgrade BASR goedkoper en beter zijn als een SSG24.

Ik zal er eens naar gaan kopen. Ik ben niet van plan om op korte termijn er een te gaan kopen. Ik heb nu 2 replica's en mijn voglende aankopen zijn een Gopro hero 5. En wat kleine dingen dus ik was vandaag even een beetje aan het rond kijken. Maar ik zal eens kijken naar een BASR.