Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb een KL bril die ik wilde gebruiken voor airsoft, maar mag deze wel? Het is een scherfwerende bril, dus dat lijkt me wel sterk genoeg om bb's tegen te houden, maar is het dat ook?
Is het een revision sawfly, zeg maar een ballistische zonnenbril.
Ja die is en 166 gekeurd.
http://www.gearpoint.nl/sawfly-max-wrap-bsc-blck-small-clear.html
Zie voor antwoord reactie van robin. Ik gebruik ook scherfwerende bril. Alleen zijkant heb ik met damp van waterkoker meer naar binnen gebogen omdat hij anders vrij open is vanaf zijkant.
Ik heb de bril die men met tfu4 kreeg.
Of het met bolle ook werkt weet ik niet maar valt te proberen. Let wel op dat je de samenstelling mogelijk verandert en dus zo min mogelijk onnodige verwarmt ivm je veiligheid.
Het lijkt mij dat doordat je de glazen buigt de structuur aanpast. En daardoor ook verzwakt.
Persoonlijk zou ik dan een nieuwe wel goed afsluitende bril kopen. Je hebt maar 1 paar ogen en daar ben ik best aangehecht en ook wel zuinig op.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.